کد خبر: ۱۸۰۰۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۱۶ آبان ۱۳۹۲
حاجی دلیگانی:
نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با وجود سپری شدن وعده 90 روز رئیس جمهور مردم هنوز نسبت به معیشت خود دغدغه‌مند هستند، گفت: لازم است دولت هر چه سریع‌تر به طرح‌های نگران‌گننده خود مانند چهاربرابر شدن قیمت امتیاز برق پایان دهد و چاره‌ای برای تغییر محسوس در وضعیت معیشیتی مردم مطابق وعده های خود بیندیشد.
حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در جلسه‌ای که اخیرا با آقای روحانی داشتیم نگرانی و دغدغه ملت از وضعیت معیشتی خود و برخی برنامه‌های دولت مانند چهار برابر شدن قیمت امتیاز برق، آن هم در دولتی که نام تدبیر و امید را بر پیشانی خود دارد، ابراز کردیم و خواستار پایان چنین طرح‌های نگران کننده دولتی شدیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون انتظارات مردم در باب مسائل اقتصادی برآورده نشده است، افزود: صحبت‌های دولت‌مردان درباره خزانه خالی دولت صحیح نیست چراکه خزانه محل ورود و خروج درآمد است و به یقین در برابر هر پرداختی درآمدی وجود دارد و باید برای درآمدزایی تلاش شود.

نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح داشت: از سویی میزان درآمد نفتی ما مشخص است و می‌توان گفت تنها منبعی است که تمام درآمد آن حاصل شده و در این زمینه مشکلی نداشته‌ایم.

وی اظهار داشت: با توجه به این موضوع و درآمدهای دیگر نمی‌توان ادعای خالی بودن خزانه را قبول کرد اما به هر حال مشکلاتی در زمینه اقتصادی وجود دارد که امیدواریم با چاره اندیشی و عملکرد صحیح دولت تدبیر و امید هر چه سریع تر حداقل بخشی از آن رفع و دغدغه‌های به جای درباره وضعیت معیشتی خود کم شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها