کد خبر: ۱۷۹۸۹۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۱     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
مردم ازدحام شديدي را در جلوي درب سالن خواجه ‌نصرالدين دارند و بي‌نظمي شديدي در سالن برگزاري همايش علم و فوتبال وجود دارد. در حاليکه مسئولان با بلندگو اعلام مي‌کنند که کساني که کارت اين مراسم را دارند در جلوي درب حضور داشته باشند اما ازدحام شديدي در سالن وجود دارد.

*هادي آيت‌اللهي نايب‌ رئيس فدراسيون فوتبال بلافاصله پس از ورودي به اين همايش با سيل عظيم اعتراض‌ها روبرو شد که در واکنش به اين مسائل گفت: من اطلاعي از اين موضوع ندارم و تازه به مراسم آمده‌ام اجازه بدهيد با عليزاده صحبت کنم تا در اينباره به شما پاسخگو باشم.

*نادر فريادشيران از اينکه مسئولان اجازه ورود به او نداده بودند ناراحت بود، او خطاب به آيت‌اللهي گفت من مربي تيم ملي هستم و به من مي‌گويند دعوتنامه‌ات کجاست؟

*بي‌نظمي بسياري در سالن وجود دارد در حاليکه قرار بوده است ساعت 17 اين مراسم آغاز شود اما هم‌اکنون مردم زيادي پشت درب قرار دارند.

*در هنگامي که ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال خوزستان پخش مي‌شد LCD مخصوص پخس اين بازي تعبيه شده بود که جو سالن را به ورزشگاه تبديل کرده بود.

*مهدي تارتار که در همايش حضور داشت در زمان پخش ديدار پرسپوليس و استقلال خوزستان هر زماني که سرخپوشان موقعيتي را از دست مي‌دادند ابراز ناراحتي مي‌کرد.

*بازار عکس و امضا از فوتباليست‌ها داغ است.

*در حاليکه مربيان خارجي به محل برگزاري همايش راه داده مي‌شدند اما اجازه ورود به مهدي مناجاتي داده نشد.

*مهدي محمدنبي دبيرکل فدراسيون فوتبال هنگام ورود به سالن با سرعت از دست خبرنگاران و مربيان معترض فرار کرد و به داخل سالن رفت.

*هنگامي مربيان معترض به سمت غلامرضا بهروان رفتند که به او درباره برگزاري اين مراسم اعتراض کنند، او اعلام کرد مي‌خواهيم من کارت خود را به شما بدهم.

* سپ بلاتر براي سخنراني وارد سالن برگزاري همايش شد.

*در حاليکه عکاسان در نظر داشتند از زمان ورود بلاتر به سالن عکس بگيرند و آن را پوشش بدهند با واکنش تند مأموران حراست مواجه شدند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها