کد خبر: ۱۷۹۸۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
يکي از بازيکنان استقلال که متوجه پس دادن ويلا از سوي عمران‌زاده شده، براي مديرعامل تيم پيغام فرستاده که حاضر است بابت بخشي از مبلغ قراردادش اين ويلا را بگيرد.

598؛ حنيف عمران‌زاده ابتداي فصل معامله‌اي با فتح الله زاده داشت و به جاي قسط اول پيش قرارداد خود يک ويلا در شمال کشور گرفت.

 

در اين ميان حنيف چند جا مصاحبه کرد که ويلا در جاي خوبي نيست و فتح الله زاده که ناراحت شده بود اعلام کرد حنيف اگر ناراحت است ويلا را پس بدهد.

 

پس از مدت ها، عمران‌زاده که مي‌خواست براي رفع مشکلات مالي خود ويلاي اهدايي فتح الله زاده را به فروش بگذارد، در نهايت از اين اقدام منصرف شد و تصميم گرفت در اين خصوص گفتگويي با مديرعامل آبي‌پوشان داشته باشد.

 

قبل از ديدار استقلال مقابل سايپا، مدافع آبي‌پوشان جلسه‌اي با فتح الله زاده داشت و به او گفت که از دريافت ويلا منصرف شده و به همين دليل مديرعامل پيشنهاد جديدي به او داد. حاجي از عمران‌زاده خواست تا ويلا را به او پس بدهد و به جاي آن خودرويي که تازه خريده بود را بگيرد.

 

اين پيشنهاد مورد قبول مدافع آبي‌پوشان قرار گرفت و عمران‌زاده مدارک ويلاي شمال را آورد و مدارک اتومبيل «کيا» را تحويل گرفت و سوار بر اين خودرو دفتر فتح الله زاده را ترک کرد. البته مديرعامل استقلال به او به شوخي گفته که جنس فروخته شده پس گرفته نمي‌شود و اگر دوباره بخواهد معامله را فسخ کند، به هيچ عنوان قبول نخواهد کرد.

 

نکته قابل توجه اينکه يکي از بازيکنان استقلال که متوجه پس دادن ويلا از سوي عمران‌زاده شده، براي مديرعامل تيم پيغام فرستاده که حاضر است بابت بخشي از مبلغ قراردادش اين ويلا را بگيرد زيرا زياد به شمال کشور سفر مي‌کند و به دنبال خريد ملک در يکي از شهرهاي شمالي بوده است.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها