کد خبر: ۱۷۹۷۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس گفت: «مي‌‌‌خواهم به خاطر بعضي صحبت‌ها تلاشم را 300 برابر كنم و... من بازيكن نيمكت‌نشين نيستم.»

598، آن‌طور كه از شواهد پيدا است ميلاد غريبي را بايد يكي از جدا شدگان صددرصدي ‌‌پرسپوليس بدانيم. او كه با هزار اميد و آرزو پرسپوليس را به عنوان تيم اين فصل انتخاب كرده بود حال به اين نتيجه رسيده كه حضورش در پرسپوليس فقط يك اشتباه بوده است.

 

* در اين چند وقت تبديل به يكي از بازيكنان بلاتكليف پرسپوليس شدي؟ چرا؟

- اين شرايط اصلا دست من نيست. باشگاه شرايطش را گفته و اميدوارم هر چه زودتر تكليفم با ذوب‌آهن مشخص شود تا من بدانم نيم‌فصل چه‌كاره‌ام. قرار بود سعيد آذري براي مذاكرات نهايي به تهران بيايد كه فعلا از او خبري نشده من هم چند پيشنهاد دارم كه ترجيح مي‌‌دهم به آنها فكر كنم.

 

* پس خودت هم دوست داري از پرسپوليس بروي؟

- با اين شرايط بله دوست دارم.

 

* اما تو در بازي‌هاي جام‌حذفي به ميدان رفتي؟

- اينها را در نظر نگيريد. من فقط در بازي‌هاي حذفي به ميدان رفتم تا پايان ليگ 13 بازي ديگر باقيمانده و من بايد به آينده فكر كنم و فقط حضور در بازي‌هاي حذفي را در نظر نگيريم.

 

* با استقلالي‌ها مذاكره كردي؟

- خير، باور كنيد از اينكه در ليست آنها قرار دادم يا خير نيز بي‌‌خبرم و از طريق رسانه‌ها متوجه شدم كه خواهان من هستند.

 

* دايي به تو حرفي نزده؟

- خير، من اصلا با علي آقا حرف نزدم.

 

* مي‌‌گويند از بدقولي آذري خيلي ناراحت شدي؟

- به من بدقولي نكرد. اصلا در جريان حضور او در تهران نبودم. قرار بود به باشگاه بيايد تا مذاكره كند اما نيامد. شايد مشكل داشته كه نتوانسته چنين‌كاري بكند.

 

* اما مي‌‌گفتند از فرط ناراحتي گفتي ديگر به ذوب‌آهن نمي‌‌روي؟

- خب من هم نگران آينده‌ام هستم. مي‌‌‌خواستم شرايطم را بگويم اما هر چه ديرتر شود شايد اتوماتيك‌وار خيلي چيزها تغيير كند. من هم دارم يك جورايي براي پرسپوليس از خودگذشتگي مي‌‌كنم. با توجه به صحبت‌هايم با رويانيان و نيازي كه باشگاه براي مبادله بازيكن با ذوب‌آهن داشت و حضور محسن مسلمان در پرسپوليس خواستم به اين تيم اصفهاني ملحق شوم. به جزء ذوب‌آهن از تيم‌هاي ديگر نيز پيشنهادات خوبي را دريافت كردم و اميدوارم هر چه زودتر تكليفم مشخص شود. خدا را چه ديديد شايد همه چيز بالعكس شد و من سر از تيم ديگري در آوردم.

 

* قبلا گفته بودي حتي اگر بميري هم به ذوب‌آهن نمي‌‌روي؟

- وا... دلخوري من از بعضي صحبت‌ها بود وگرنه از ذوب‌آهن ناراحت نيستم. بعد از اين حرف‌ها وقتي با رويانيان حرف زدم آرام شدم و حالا براي حضور در ذوب‌آهن مشكلي ندارم. فكر مي‌‌كنم وقت جدايي از پرسپوليس رسيده فقط مرا حلال كنيد.

 

* پشيمان نيستي به پرسپوليس آمدي؟

- خير، هيچ‌وقت از انتخاب تيم‌هايم پشيمان نشدم اما فكر مي‌‌كنم در حال حاضر و حداقل امسال انتخاب پرسپوليس تصميم اشتباهي بود. شايد اگر در سايپا مي‌‌ماندم يا به هر تيم ديگري ملحق مي‌‌شدم بهتر بود.

 

* مي‌‌خواهي بماني و حقت را بگيري؟

- من دنبال حقم نيستم. مگر حق مرا كسي خورده. فقط يك نيم‌فصل مي‌‌خواهم از پرسپوليس جدا شوم و خودم را نشان بدهم. اين فصل سال مهمي براي من و هم سن و سال‌هايم است. مي‌‌خواهم به تيمي بروم كه خودم را نشان بدهم. مي‌‌‌خواهم به خاطر بعضي صحبت‌ها تلاشم را 300 برابر كنم و... من بازيكن نيمكت‌نشين نيستم. مي‌‌خواهم جايي بروم كه فيكس بازي كنم. نمي‌‌دانم شايد هم طاقتم كم است. اما با اين شرايط جدايي بهترين راه حل است.

 

* بعضي از بازيكنان هم مانند نيلسون و حسيني به خاطر پول ناراحتند؟

- ببينيد نيلسون يك بازيكن خارجي است و خارجي‌ها از اينطور برنامه‌هاي ايراني‌ها ندارند. حقش است كه پول نيلسون را بدهند. البته آنهايي كه نياز مالي دارند طبيعي است اعتراض كنند. واقعا شرايط براي بعضي بچه‌ها بسيار سخت شده انشااله پول‌هايشان را بدهند. من به عنوان يكي از كوچكترين بازيكنان پرسپوليس اعتراضي ندارم. بزرگان تيم مانند سيدجلال حسيني و محمد نوري هم پولي نگرفتند و شك نكنيد همه ما به خاطر احترام به علي دايي چيزي نمي‌‌‌گوييم. حتم بدانيد هر كسي جاي علي‌آقا بود با اين شرايط دوام نمي‌‌آورد اما او بالاسر بچه‌ها است و بازيكنان هم به احترام او كارشان را مي‌‌كنند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها