کد خبر: ۱۷۹۶۶۷
زمان انتشار: ۲۳:۲۵     ۱۴ آبان ۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) و به نقل از باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان که امروز (سه‌شنبه) در نشست اساتید و هیأت امنای مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس سخن می‌گفت صحبت‌های خود را با روایتی از اباعبدا... حسین (ع) در تاکید بر ضرورت علم و دانش آغاز و سپس با اشاره به مقام و منزلت حضرت امام حسین (ع) و قیامش، سخنانی را مطرح کرد و این حادثه را حاصل بینش سرور و سالار شهیدان و ارزش انسان را به فهم و علم او دانست.

رویانیان افزود: کارهایی ماندگار است که مبنای علمی دارد. آنچه از علم و دانش بروز پیدا کند، ارزشمند است. مشکلات همیشه وجود دارند. گاهی در یک نهاد یکسری مشکلات طی چند دهه ثابت می‌مانند. امور روزمره که ما را به جایی نمی‌رسانند. اگر می‌خواهیم به مدارج بالا برسیم باید نگاه و بینش خود را عوض کنیم. در غیر این صورت هیچ چیز تغییر نمی‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌خواهیم باشگاه را دانش‌محور کنیم و با معرفی یک الگوی تمام عیار این موضوع را به تمام فوتبال گسترش بدهیم. در ورزش همه عجله دارند و به کارهای ماندگار توجه نمی‌شود. از روز اول که آمدم، همه ما را کوبیدند. تیم هم نتیجه نمی‌گرفت و فشار زیادتر می‌شد. دیدیم به این ترتیب اسیر روزمرگی می‌شویم. با خودم گفتم باید کاری کرد که بماند. در این باشگاه کسی که جام آورده، رفته است. کسی که جام نیاورده، هم رفته است اما چه گذاشتند، چه می‌گذاریم. این طور بود که دنبال دانشگاه رفتیم. دنبال این رفتیم که آکادمی فوتبال داشته باشیم و در برنامه داریم که مدارس ابتدایی و دبیرستان فوتبال داشته باشیم و اینها همه در کنار هم یک نظام آموزشی می‌شود. الان 70 مدرسه فوتبال با 13000 هزار فوتبال‌آموز داریم و می‌خواهیم این آمار به 1000 مدرسه و 100 هزار فوتبال‌آموز برسد.

عضو هیأت امنای مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید واقعا علمی و کاربردی باشند. باشگاه پرسپولیس برای توسعه علم، دانش و برنامه‌محوری در ورزش قیام کرده است. تازه اول راه هستیم. در دل یک تاریکی چند دهه‌ای تازه پله اول را پیدا کرده‌ایم.

رویانیان صحبت‌های خود را این گونه پایان داد: مشکلات و تنگناها زیاد است ولی ما هنوز به سالروز تولد دانشگاه هم نرسیده‌ایم و شرایط روز به روز بهتر می‌شود. شما در جایگاه انبیاء هستید و باید به بزرگی خودتان و به وظیفه و رسالت الهی، انسانی و اجتماعی خود عمل کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها