کد خبر: ۱۷۹۶۵۹
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۱۴ آبان ۱۳۹۲

مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من چهار سال در گاز حضور داشتم و مسئولیتم در سیستم‌ اداری، سرمربی ورزشی بود ، اما آقایان به راحتی من را کنار گذاشتند و برای این که صدای مازندرانی‌ها در نیاید، بهنام طیبی را سرمربی کردند. تیم و نفرات من برای لیگ امسال مشخص بود، اما با این کار مسئولان گاز مجبور شدم با کشتی گیرهای خودم به تیم رستم کلا بروم و احتمالا با این تیم در لیگ حضور خواهم داشت.

وی افزود: تیم گاز فقط اسما گاز مازندران است و رسما همه کارهای آن در تهران انجام می‌شود. مسئولان گاز فقط برای این که بعضی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قانع کنند تیم را به مازندران منتقل کردند. متاسفانه مدیریت ورزش دست کسانی افتاده که از ورزش چیزی نمی دانند و اختیار را به کسانی می‌دهند که این اتفاقات بیفتد.

محمدی ادامه داد: من در گاز با رفاقت جلو آمدم، اما آقایان من را با نامردی دور زدند. مشکل اصلی من با مدیران هم استانی خودم مثل قربانی است که فقط ادعای مدیریت در ورزش را دارند. وقتی در داخل استان خودمان احترامی برایمان قائل نمی‌شوند از سایرین چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم.

مدیر فنی تیم نساجی مازندران در لیگ دسته یک کشتی همچنین درباره حق و حقوق اعضای این تیم، گفت: فعلا این مساله حل نشده و حقوق کشتی‌گیران را پرداخت نکرده‌اند. ما شکایت کرده‌ایم و منتظر رای هستیم تا بتوانیم این مساله را پیگیری کنیم .

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا در تیم‌ ملی نوجوانان ، رحیم علی آبادی (پیشکسوت کشتی فرنگی) نوجوانان آزاد کار را تمرین داد، اظهار کرد: بچه‌ها در بارانداز ضعف داشتند و ما می‌خواستیم با آنها تمرین کنیم. آقای علی آبادی هم درباره این مساله توضیحاتی داد و من کوچک‌تر از آن هستم که بخواهم روی حرفش حرفی بزنم. هر یک از بزرگان کشتی اگر یک گام به ما کمک کنند استقبال می‌کنیم و احترامشان واجب است.

مراد محمدی در پایان بیان کرد: جام سایتی اف یک ماه عقب افتاده و قرار است از هشتم تا دهم آذر ماه برگزار شود و به همین دلیل اردوهای تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از بیست و پنجم آبان آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها