کد خبر: ۱۷۹۵۵۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۱۴ آبان ۱۳۹۲

یک عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پیش‌بینی وزیر اقتصاد نسبت به کاهش نرخ تورم تا 30 درصد در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: آقای طیب‌نیا در جلسه امروز کمیسیون برنامه در مورد مهار تورم گزارش دادند، گفتند که تورم نقطه به نقطه از 40 به 36 درصد رسیده و پیش‌بینی کردند که این عدد تا پایان سال به 30 درصد هم برسد.

وی با اشاره به گزارش وزیر اقتصاد در مورد وضعیت اقتصادی کشور یادآور شد: به گفته وزیر اقتصاد شاخص‌ها روند مثبتی داشته ودر حوزه تورم کنترل نقدینگی و حمایت از بخش تولید مسیر خوبی طی شده و این پیش‌بینی وجود داشت تا پایان سال این روند ادامه یابد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس ادامه داد: آقای طیب‌نیا همچنین گفتند که درآمدهای مالیاتی روند مثبتی دارند، درآمدهای نفتی وضعیت بهتر پیدا کرده در بخش کمک به تولید به ویژه گشایش اعتبار اقدامات مثبت و سازنده انجام شده است.

جلیلی همچنین از حضور وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد و افزود: آقای سجادی در این جلسه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را تشریح کردند وپرسش‌های هم از ایشان مطرح شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها