کد خبر: ۱۷۹۴۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۴ آبان ۱۳۹۲
سرژیک تیموریان گفت: «باشگاه استقلال باید پول آندو را پرداخت کند و مهم نیست این پول از کجا تامین می‌شود.»

598؛ آندرانیک تیموریان به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به نشانه اعتراض در تمرینات استقلال شرکت نکرده بود اما پس از گفتگوی روز یکشنبه علی فتح‌الله‌زاده با سرژیک تیموریان، روز گذشته در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت.


سرژیک تیموریان در این باره گفت: «آندو زمانی را که باشگاه استقلال برای پرداخت پولش درخواست کرده بود پذیرفت و از روز گذشته هم در تمرینات شرکت کرد. اگر باشگاه استقلال نتواند تا آن زمان مطالبات آندو را پرداخت کند به پیشنهادات قطری فکر می‌کنیم.»


برادر آندرانیک تیموریان در مورد مشکلات مالی استقلال عنوان کرد: «باشگاه استقلال باید پول آندو را پرداخت کند و مهم نیست این پول از کجا تامین خواهد شد. حالا می‌خواهند این پول را از وزارت ورزش بگیرند یا اسپانسر؛ این مسئله به برادرم ربطی ندارد.»


تیموریان در خصوص اظهارات امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه بازیکن با معرفت کسی است که در شرایط سخت کنار تیم باشد، گفت: «قلعه‌نویی مربی بزرگی است و به او احترام می‌گذاریم. او حق دارد نگران تیمش باشد اما مشکلات بازیکنان کوچک نیست. قلعه‌نویی اسمی از بازیکنی نبرده و فکر نمی‌کنم منظور او آندو بوده باشد.»


وی در پایان درباره پیشنهاد تیم‌های قطری تصریح کرد: «آندو از دو تیم قطری پیشنهاد دارد ولی در حال حاضر نمی‌توانیم نامی از این تیم‌ها ببریم.»
تسنيم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها