کد خبر: ۱۷۹۳۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۴ آبان ۱۳۹۲
سرمربي مس‌کرمان نام مهاجم آبی ها را در صدر فهرست خريد تيم خود قرار دهد.

598؛ اين روزها حرف و حديث بسياري در مورد جدايي آرش برهاني در نيم فصل به گوش مي‌رسد. اخبار رسيده حاکي از اين موضوع دارد که قلعه نویي اعتقادي به بازي آرش ندارد و براي اينکه بتواند مهاجم جديدي به خدمت بگيرد نام برهاني را در فهرست فروش تيم قرار داده است.

 

پس از اينکه اخباري مبني بر جدايي احتمالي مهاجم استقلال در نيم فصل منتشر شد، تيم‌هاي بسياري براي به خدمت گرفتن برهاني پا پيش گذاشتند ولي آرش که هنوز از تصميم قطعي قلعه نویي خبر ندارد، بارها به اين موضوع اشاره کرده که مي‌خواهد به فعاليت خود در استقلال ادامه دهد.

 

در همين خصوص گفته مي‌شود ارتباط مناسب برهاني با مظلومي سبب شده تا سرمربي مس‌کرمان نام اين مهاجم را در صدر فهرست خريد تيم خود قرار دهد و حتي نماينده او در تهران مذاکره‌اي کوتاه با مهاجم استقلال داشته است.

 

از سوي ديگر برهاني هم بدش نمي‌آيد که فوتبال خود را در زادگاهش ادامه دهد ولي با توجه به اينکه مي‌داند اگر خبر مذاکره‌اش در شرايط کنوني با مس‌کرمان لو برود ديگر جايي در استقلال و تيم قلعه‌نویي ندارد، در گفتگو با معاون باشگاه اعلام کرده که مس‌کرمان هيچ پيشنهادي براي به خدمت گرفتن او نداده و فعلا نمي‌خواهد تصميم خاصي بگيرد.

 

اين در حالي است که يک منبع موثق مدعي شده که مهاجم استقلال منتظر مشخص شدن نام مهاجم جديد آبي‌پوشان در نيم فصل است و در صورتي که اين بازيکن آرش افشين باشد، حتي در صورتيکه قلعه‌نویي بخواهد او را در استقلال نگه دارد، خودش خواستار جدايي خواهد شد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها