کد خبر: ۱۷۹۳۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۱۴ آبان ۱۳۹۲
بازیکنانی که در نیم فصل اول حسابی ناکام بوده اند به دنبال این هستند که با انتقال به تیم های دیگر احیا شوند.

598؛ پايان يك نيم‌فصل از ليگ ايران و شروع نقل و انتقالات. همه تيم‌ها وارد بازار مي‌شوند، مثل هميشه. تيم‌هاي مدعي خود را تقويت مي‌كنند براي قهرماني و پايين جدولي‌ها هم بازيكن مي‌خرند تا از خطر سقوط نجات پيدا كنند.

 

اين وسط هستند تيم‌هاي كم توان - از نظر مالي - كه براي ادامه حيات، بازيكنان مطرح خود را مي‌فروشند تا پولي به جيب بزنند و هزينه خود را اينگونه و به اين شكل تامين كنند. اما كدام بازيكنان مي‌توانند چهره‌هاي نقل و انتقالات زمستاني ليگ برتر باشند؟

 

* غلامرضا رضایی

ابتدا مي‌رويم سراغ بازيكنان ناراضي تيم‌هاي مدعي و ابتدا پرسپوليس. در اين تيم غلامرضا رضايي از مدت ها پيش ساز جدايي كوك كرده. او در نيم‌فصل اول ليگ بيشتر روي نيمكت نشسته تا اينكه بازي كند. همين موضوع بهانه‌اي شده براي جدايي اش. سپاهان و فولاد و البته نفت تهران، گويا رضايي را مي‌خواهند اما مقصد او هنوز مشخص نيست. فقط خودش و پرسپوليسي‌ها مي‌دانند كه بايد از هم خداحافظي كنند. در پرسپوليس شايعه جدايي ميلاد غريبي، خانزاده و يونس شاكري هم شنيده مي‌شود اما بايد ديد آيا رضايتنامه آنها مثل رضايي صادر خواهد شد يا نه؟

 

* رضا عنایتی

رضا عنايتي را استقلال مي‌خواهد. سورينت هم براي جذب او ابراز علاقه كرده. اين وسط صبا رضايت نمي‌دهد. براي استقلال شرط گذاشته‌اند كه آرش برهاني را بگيرند و عنايتي را بدهند. از سورينت هم پول رضايتنامه مي‌خواهند يا يكي مثل منوچهري. به نظر مي‌رسد از بين آرش افشين و رضا عنايتي، يكي استقلالي مي‌شود كه شانس اولي بيشتر از دومي است.

 

* فرزاد حاتمی

فرزاد حاتمي، يكي ديگر از بازيكناني است كه نيم فصل، تيم آينده‌اش را انتخاب مي‌كند. حضور او در فولاد چندان راضي كننده نبود. يك نيم‌فصل تلخ را سپري كرد و در پايان، تسويه حساب كرد با باشگاهي كه ابتداي فصل انتخابش كرده بود. فرزاد حاتمي هم مي‌تواند از چهره‌هاي نقل و انتقالات نيم‌فصل باشد. حضور در سورينت، مس كرمان و حتي سايپا، گزينه‌هاي پيش روي حاتمي هستند كه مهاجم سابق فولاد بايد يكي از آنها را به‌عنوان تيم آينده انتخاب كند.

 

* آرش افشین و یعقوب کریمی

در سپاهان، وضعيت آرش افشين و يعقوب كريمي نامشخص است. اين دو بازيكن، آنطور كه انتظار مي‌رفت ظاهر نشده‌اند و همين موضوع دليلي است براي به راه افتادن شايعه جدايي شان در نيم فصل. آرش افشين را استقلال، خيلي جدي‌تر از ساير تيم‌ها مي‌خواهد. امير قلعه‌نويي، ابتداي فصل هم افشين را مي‌خواست اما او ترجيح داد به سپاهان برود تا استقلال. پرسپوليس هم عزم خود را براي جذب افشين جزم كرده اما به احتمال فراوان، آرش را در تور استقلال خواهيم ديد، آن هم به‌عنوان جانشين فرهاد مجيدي كه همين چند روز پيش، فوتبال را بوسيد و گذاشت كنار.

 

يعقوب كريمي اما شرايطش در سپاهان بهتر از افشين است. او در چند بازي قبل، در قامت يك بازيكن اصلي بازي كرده و ضعيف هم ظاهر نشده. او را استقلال و فولاد مي‌خواهند اما بعيد است از سپاهان جدا شود. استقلالي‌ها، ساموئل را پيشنهاد داده‌اند. براي معاوضه با افشين و كريمي اما به نظر مي‌رسد اين معاوضه، پاياپاي نيست و به همين دليل انجام نخواهد شد.

 

* محسن مسلمان

حضور محسن مسلمان در پرسپوليس، سر و صداي فراواني به راه انداخته. دايي روي او براي نيم‌فصل دوم نظر دارد اما نكته اينكه ذوب‌آهن، رضايتنامه مسلمان را به همين راحتي‌ها صادر نمي‌كند. معاوضه با خانزاده و غريبي، گزينه پيشنهادي ذوب‌آهن است اما هيچ يك از اين دو بازيكن، هنوز موافقت خود را با حضور در اصفهان اعلام نكرده‌اند.

 

* میلاد میداودی

ميلاد ميداودي مورد توجه يكي دو تيم ليگ برتري قرار گرفته. مي‌گويند استقلال او را مي‌خواهد. اويي را كه در استقلال خوزستان احيا شده و تا اينجاي فصل 6 گل حياتي به ثمر رسانده. ميداودي را ذوب‌آهن هم مي‌خواهد اما احتمال جدايي او از استقلال خوزستان كم است. ويسي موافقت خود را با جدايي ميلاد اعلام كرده اما همه مي‌دانيم كه اين موافقت، فقط در حد حرف و مصاحبه است و بس. كدام مربي حاضر مي‌شود بهترين مهاجم و يا بهتر بگوييم بهترين بازيكنش را از دست بدهد و خم به ابرو نياورد. ويسي قطعا با جدايي ميداودي مخالفت مي‌كند اما هر كاري كنيم اين مهاجم 82 ساله را بايد در زمره چهره‌هاي نقل و انتقالات نيم‌فصل قرار دهيم.

 

* سينا عشوري

مدافع، هافبك يا بهتر بگوييم آچار فرانسه ذوب‌آهن را چند باشگاه مطرح زير نظر دارند تا جذبش كنند. به نظر مي‌رسد استقلال يكي از تيم‌ها است. در كنار سايپا و چندين و چند تيم ديگر. سينا عشوري اما بازيكن ذوب‌آهن است و تصميم جدايي‌اش در اختيار باشگاه. او كه سال‌ها براي ذوب، عملكردي فوق‌العاده داشته، بعيد است كه از اين تيم اصفهاني جدا شود. مگر اينكه اتفاق خاصي رخ دهد يا پيشنهاد جالبي از راه برسد. مثل پيشنهاد حضور در استقلال كه مي‌تواند هر بازيكني را راضي به جدايي كند.

 

* سایر جدایی طلب ها

سوشا مكاني، مصطفي شجاعي، فرشيد طالبي، سجاد شهباززاده و.... بازيكناني هستند كه پيشنهاد دارند اما هنوز معلوم نيست بتوانند از تيم‌هاي خود جدا شوند يا نه. البته در اين بين سوشا با فولاد توافق كرده و شجاعي هم مورد توجه سپاهان قرار گرفته تا مشكل خط حمله اين تيم را حل كند.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها