کد خبر: ۱۷۹۲۹۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۱۳ آبان ۱۳۹۲

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پیروزی یک بر صفر تیمش برابر سایپا گفت: بازیکنان استقلال قبول کرده‌ بودند که تعدادشان همین چهارده نفر است و باید با همدلی کار بزرگی انجام دهند. آنها توانستند در بحث فنی بازی را به خوبی کنترل و از فرصت‌هایشان به خوبی استفاده کنند. آنها تلاش زیادی کردند و مزد زحمتشان را گرفتند. سایپایی‌ها بسیار با فکر کار می‌کردند و فراموش نکنید دست قلعه‌نویی برای تغییرات خیلی بسته بود. ما خیلی از بازیکنانمان را به دلایل محرومیت و مصدومیت برای این دیدار در اختیار نداشتیم و این مشکل ما چند هفته‌ایست که برایمان دشواری‌هایی به همراه داشته.

او افزود: این پیروزی با توجه به شرایط نه چندان خوب استقلال از لحاظ روحی بسیار موثر بود. مهم نیست که به صدر جدول نرسیدیم، مسئله مهم آنجاست که از تیم‌های صدر جدول عقب نیافتیم. اگر کمبود‌های خودمان را جبران کنیم، می‌توانیم در نیم فصل دوم باز هم صدرنشین شویم و قهرمانی را جشن بگیریم. این چیزی نیست که دور از دسترس باشد. خوشبختانه با همه مصائب توانسته‌ایم همچنان در رقابت‌ اصلی صدر جدول باقی بمانیم.

مدیرفنی استقلال در ادامه با اشاره به مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: استقلال همیشه مشکل مالی داشته و این چیز جدیدی نیست. البته با تلاش‌های فتح‌الله‌زاده بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است. به هرحال عده‌ای هم روی پولشان حساب کرده‌اند و با آن چیزهایی خریده‌اند که حالا دچار مشکل شده‌اند. نمونه‌ای از این بازیکنان تیموریان است که البته بازیکن بسیار زحمتکشی است. نمی‌توانیم زحمات او را نادیده بگیریم و بگوییم او به استقلال تعصب ندارد. مطمئنم منظور قلعه‌نویی در مورد آن بحث بازیکن بامعرفت او نبوده است. قلعه‌نویی هم اعتقاد دارد که تیموریان بازیکن سخت‌کوشی است و در زمین هر چه از دستش بر بیاید، انجام می‌دهد.

او در ادامه با مهم تلقی کردن دیدار برابر تراکتورسازی اظهار کرد: در درجه اول امیدوارم که این دیدار به گونه‌ای باشد که همه از آن لذت ببرند. اگر کسی در ورزشگاه قصد شیطنت داشت، خود تماشاگران فهیم تراکتورسازی مانعش شوند. من مطمئنم که خود آنها هم دوست ندارند مسائل حاشیه‌ای روی دیدار تیمشان تاثیر بگذارد. مسئله دوم هم این است که هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و از این جهت دیدار بسیار مهم است. این دیدار برای هر دو طرف دشوار است و دو تیم می‌دانند بازنده در این دیدار تا حدی از کورس قهرمانی عقب می‌افتد.

پورحیدری در پایان عنوان کرد: در مجموع تا روز جمعه عده‌ای از بازیکنان به ما اضافه می‌شوند و عده‌ای مثل جمشیدیان هم به لحاظ فنی در شرایط بهتری قرار می‌گیرند. امیدوارم استقلال نمایش بسیار خوبی در تبریز داشته باشد تا برای نیم‌فصل آماده شود و نقاط قوتش را بهتر و نقاط ضعفش را ترمیم کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها