کد خبر: ۱۷۹۲۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌روم تا ادامه فوتبالم را در تيم‌هاي ديگر دنبال کنم اما قسمت شد يک روز ديگر به پرسپوليس برمي‌گردم.
غلامرضا رضايي پس از قطعي شدن جدايي‌اش در نيم فصل اظهار داشت: پس از اتفاقاتي که برايم افتاد و با توجه به اينکه مشکل من شايد با ديگران متفاوت بود در گفت‌وگوهايي دوباره درباره جدايي‌ام از پرسپوليس با رويانيان و دايي صحبت کردم و خوشبختانه خيلي دوستانه همه با هم کنار آمديم که جدايي من از جمع قرمزپوشان در نيم فصل قطعي شود.

به گزارش فارس،وي افزود: براي هر بازيکني که چند سال پيراهن قرمز پوشيده سخت است اما صميمانه از دايي و رويانيان تشکر مي‌کنم که با من در فضايي آرام کمال همکاري را داشتند.اين هم در زندگي فوتبالي‌ام بسيار جالب بود که جا دارد صميمانه از اين افراد تشکر کنم.

رضايي ادامه داد: تصميم به جدايي ام در آرامش کامل و بدون جار و جنجال صورت گرفت که من بتوان نيم فصل تيم جديدم را مشخص کنم. اميدوارم که با يک تصميم خوب نيم فصل دوم بتوانم گذشته‌ها را جبران کنم.

مهاجم قرمزپوشان تاکيد کرد: يکي از مهمترين دلايل من که از پرسپوليس جدا شدم اين بود که دوست ندارم تيم ملي را از دست بدهم. تمام تلاش و هدفم اين است که درجام جهاني برزيل باشم و مطمئن باشيد اين اتفاق مي‌افتد چون مي‌خواهم به تيم ملي کمک کنم و با تمام انگيزه در نيم فصل دوم قطعا نظر کي‌روش را جذب خواهم کرد تا سريعتر برگردم.

وي افزود: حضور من در جام جهاني در زندگي فوتبالي‌ام خيلي مهم است و باور کنيد خيلي دوست دارم به اين آرزويم هم برسم در دو سال اخير و در بازي‌هاي مقدماتي به جز زماني که مصدوم بودم به تيم ملي براي رفتن به جام جهاني کمک کردم و حالا موقعش است که در شيريني تيم ملي هم باشم که قطعا باتوجه به حضور کي‌روش و نگاه او مي‌توانم به خواسته‌ام برسم.

رضايي خطاب به هواداران پرسپوليس گفت: باور کنيد وقتي جدايي از پرسپوليس قطعي شد کمي جدايي از هواداران اين تيم برايم سخت است اما آنها بدانند در روز خوب يا بدم هميشه با تمام وجودم براي اين تيم بازي کردم و با آنها خداحافظي نمي‌کنم. شايد در سالهاي آينده اگر قسمت شد برگردم و باز هم به پرسپوليس کمک کنم. فوتبال همين است رفتن و آمدن دارد و خدا را شکر مي‌کنم در يکي از بهترين شرايطم به پرسپوليس آمدم و حالا هم که مي‌روم در بهترين شرايطم هستم. اميدوارم که پرسپوليس در آينده موفق باشد.

وي درباره تيم آينده‌اش مي‌گفت: مطمئن باشيد سعي مي‌کنم يکي از انتخاب‌هاي خوبم را داشته باشم تا همه جوره به من کمک کن. عاشق رقابتم و دنبال اين نيستم به تيمي بروم که مشکل داشته باشد. سعي مي‌کنم به بهترين پيشنهاد جواب مثبت بدهم. هيچ وقت نمي‌خواهم با حرف‌هايي که مي‌زنم رودرروي پرسپوليس قرار بگيرم و هميشه براي اين تيم رويانيان و دايي آرزوي موفقيت مي‌کنم چون خاطرات تلخ و شيرين بسيار خوبي داشتم و همين که هواداران از من راضي هستند 100 هزار بار خدا را شکر مي‌کنم.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که واقعا دليل رفتنت ترس از نيمکت نشيني بود يا خير،گفت: من گفتم شرايطم با بقيه فرق دارد اما ديگر همه چيز تمام شده و براي پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌کنم. من مي‌خواهم بازي کنم چون اين پتانسيل را دارم اميدوارم که به هدفم برسم. البته کار سخت است اما مطمئن باشيد با انگيزه‌اي که دارم روزهاي آفتابي برايم مي آيد. موقعي خيالم راحت مي‌شود که انشاالله دوباره پيراهن تيم ملي را در جام جهاني بپوشم. برخي‌ها متاسفانه به دنبال آمار من در پرسپوليس بودند که آنها هم اين را بدانند هميشه سعي کردم با تمام وجودم براي پرسپوليس نقش گلزن و يا گلساز باشم و به دنبال خودخواهي نبودم، قضاوت با مردم و بس. اميدوارم حلالم کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها