کد خبر: ۱۷۹۲۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
هافبک ملي‌پوش تيم فوتبال استقلال پس از چند روز غيبت به تمرينات اين تيم بازگشت.
تمرين تيم فوتبال استقلال يک روز پس از برتري مقابل سايپا از ساعت 15:30 امروز (دوشنبه) در کمپ اختصاصي اين باشگاه و در هوايي ابري و باراني برگزار شد.

به گزارش تسنيم، مهم‌ترين اتفاق تمرين امروز استقلال حضور آندرانيک تيموريان بود. اين بازيکن که به دليل عدم پرداخت مطالباتش به نشانه اعتراض در تمرينات چند روز اخير آبي‌پوشان شرکت نکرده بود، پس از گفت‌وگويي که روز گذشته علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل استقلال با سرژيک تيموريان، برادرش داشت، پذيرفت که از امروز در مراحل آماده‌سازي آبي‌پوشان حضور يابد.

* تيموريان به محض ورود به زمين چمن کمپ استقلال با استقبال گرم بازيکنان اين تيم به ويژه جواد نکونام روبه‌رو شد. اين بازيکن همچنين با امير قلعه‌نويي روبوسي کرد.

* عليرضا نيکبخت واحدي که پس از هفته‌ها نيمکت نشيني در ديدار مقابل سايپا به ميدان رفته بود، امروز با روحيه بالا در تمرين حاضر شد و بيشتر بازيکنان به او بابت عملکردش تبريک مي‌گفتند. بازيکنان همچنين از گلزني آرش برهاني ابراز خرسندي کرد و بابت اينکه گلي 3 امتيازي را براي آبي‌پوشان به ثمر رسانده است به او تبريک گفتند.

* امير قلعه‌نويي در ابتداي تمرين بازيکنان را به دور خود جمع کرد تا دقايقي براي آنها صحبت کند. سرمربي استقلال در بخشي از صحبت‌هاي خود ضمن تشکر از عملکرد بازيکنان در ديدار مقابل سايپا به شاگردان خود گفت: کار ما از امروز آغاز شده و بايد بازي مقابل سايپا را فراموش کنيم. از امروز بايد به فکر بازي روز جمعه مقابل تراکتورسازي باشيم و همه فکر و ذکرمان به اين بازي باشد.

* خسرو حيدري، پژمان منتظري، سياوش اکبرپور، هاشم بيک‌زاده، گورلان لاوره و سيدمهدي رحمتي در تمرين امروز استقلال حضور نداشتند. منتظري براي پيگيري چگونگي پرداخت ماليات خود در تمرين امروز استقلال شرکت نکرده بود.

* جي لويد ساموئل و محمدمهدي نظري به ترتيب با 10 و 25 دقيقه تاخير در تمرين امروز آبي‌پوشان شرکت کردند.

* فردين عابديني پيش از آغاز تمرين به دفتر امير قلعه نويي در کمپ باشگاه استقلال رفت تا با او گفت‌وگو کند.

* بازيکناني که در بازي مقابل سايپا به ميدان رفته بودند به تمرين ريکاوري پرداختند و پس از 20 دقيقه محل تمرين را ترک کردند. ساير بازيکنان زير نظر دستياران قلعه‌نويي ابتدا زير نظر امير حاج قاسم، مربي بدنساز استقلال دوهاي استقامتي و عبور از مانع را انجام دادند و سپس در 2 گروه آبي و زرد فوتبال بازي کردند.

* اميرحسين صادقي در حاشيه تمرين امروز دقايقي با امير قلعه‌نويي صحبت کرد.

 تيم فوتبال استقلال روز جمعه هفته جاري در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز به مصاف تراکتورسازي تبريز مي‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها