کد خبر: ۱۷۹۱۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
همزمان با روز 13 آبان اختتامیه جشنواره شیطانک‌ها با حضور دانش‌آموزان در جنوب تهران برگزار شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با روز 13 آبان اختتامیه جشنواره شیطانک ها با حضور دانش آموزان در جنوب تهران برگزار شد.

آخرین روز از جشنواره شیطانک‌ها با رونمایی از ماکت‌های ساخته شده توسط دانش‌آموزان برگزار شد.

در این برنامه دانش‌آموزان مدارس ناحیه 2 شهرری با ماکت‌هایی که در حین این جشنواره ساخته بودند به میدان شهرری آمدند و ماکت‌ها را در معرض دید عموم مردم قرار دادند.

 

 

سپس هر گروه از دانش‌آموزان شعارهای مخصوص به ماکت‌های خود را با صدای بلند فریاد زدند.

در ادامه رونمایی از ماکت‌ها مردم استقبال بی‌نظیری از این ماکت‌ها کردند و شعارهای «مرگ بر آمریکا» سردادند.

سپس جمعی از دانش‌آموزان پرچم بزرگ جمهوری اسلامی را روی سر خود قرار دادند و سرود زیبای جمهوری اسلامی ایران را خواندند.

 

در کنار دیگر از برنامه و راهپیمایی تعدادی از دانش‌آموزان با استفاده از مداد مشکی به طراحی و نقاشی چهره امام خمینی (ره) و موضوعات مختلف پرداختند.

در بخش بعدی این راهپیمایی گروه سرود 313 نفره از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه غیرانتفاعی دکتر حسابی ناحیه 2 شهرری سرودی با موضوع 13 آبان برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی خواندند.

سپس دانش‌آموزان مدرسه پسرانه امام حسن عسگری که تابوت اوباما را درست کرده بودند و شعار «مرگ بر آمریکا» را فریاد می‌زدند تابوت را در بین جمعیت چرخاندند.

بخشی دیگر از اختتامیه جشنواره

بخشی دیگر از اختتامیه برنامه در کتابخانه 13 آبان با حضور 170 نفر از کادر آموزشی و دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه مکتب اسلام برگزار شد.

در این برنامه مسابقه‌ای با همکاری 15 نفر از دانش‌آموزان مدرسه برگزار شد که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

در بخش بعدی برنامه کلیپی از آهنگ جدید حامد زمانی که با موضوع 13 آبان خوانده بود برای دانش آموزان پخش شد و این برنامه مورد توجه بسیاری از دانش آموزان قرار گرفت.

 

 

سپس مرشد میرزاعلی با توجه به فرارسیدن ماه محرم و صفر و شهادت امام حسین (ع) روضه‌خوانی کردند که این برنامه مورد توجه بسیاری از دانش آموزان قرار گرفت.

این جشنواره برای نخستین بار به‌صورت گسترده به همت فرهنگسرای ولاء و با مشارکت شهرداری منطقه 20 و همکاری آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها