کد خبر: ۱۷۹۱۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
دیدار تیم‌های استقلال و سایپا با گلزني آرش برهاني به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

598؛ دیدار عقب‌افتاده استقلال و سایپا از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با حساب یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.


استقلال پس از خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی در این دیدار نیز چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت که در این میان جواد نکونام و آندرانیک تیموریان به دلیل محرومیت و خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده و سیاوش اکبرپور هم به علت مصدومیت غایب میدان بودند و امیر قلعه نویی بر روی نیمکت تنها سه بازیکن داشت.


در نیمه دوم و در دقیقه 53 بازی در پی خطای نیکبخت واحدی بر روی شهباززاده پشت محوطه جریمه استقلال، تیم سایپا را صاحب یک ضربه آزاد غیر مستقیم کرد که ضربه آنها با برخورد به خط دفاعی استقلال به هدر رفت.


دقیقه 63 بازی آرش برهانی با پاس محمد مهدی نظری در محوطه جریمه سایپا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه آرام به گوشه دروازه سایپا موفق شد استقلال را یک بر صفر جلو بیندازد.


دقیقه 69 شوت از راه دور شهباززاده با عکس العمل رحمتی به بیرون رفت.


دقیقه 81 بازیکنان سایپا در یک ضد حمله صاحب موقعیت شدند که ضربه شهباز زاده را رحمتی به صورت دراز کش در آغوش گرفت.


در این بازی که با تعداد خطای زیاد بازیکنان دوتیم همراه بود حنیف عمران زاده و محمد قاضی از استقلال و رضا ناصحی از سایپا با کارت زرد فغانی داور مسابقه مواجه شدند.


ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، فردین عابدینی(دقیقه 25، محمد قاضی)، علیرضا نیکبخت واحدی، ساموئل، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، محمدمهدی نظری و آرش برهانی.


ترکیب تیم سایپا: محمد باقر صادقی، مجید ایوبی، سجاد مشکل پور، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، روزبه شاه علیدوست، ابراهیم صادقی، محمدرضا ناصحی، کاوه رضایی و سجادشهباز زاده

 

براي مشاهده جدول ليگ برتر اينجا را كليك كنيد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها