کد خبر: ۱۷۹۰۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: می‌توانستیم تا دقیقه 70 به سپاهان 5 گل بزنیم، اما از روی شکم سیری این اتفاق رخ نداد.

به گزارش 598،یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص عدم حضورش در نشست مطبوعاتی روز گذشته گفت: من همیشه به جامعه خبرنگاری احترام می‌گذارم و هرگز دوست ندارم خدای ناکرده به تلاش‌های نماینده رسانه‌ها بی احترامی کنم.

وی افزود: خدا را شکر همیشه رابطه خوبی با رسانه‌ها در دوران فوتبالم و در دوران مربیگری داشته ام اما متاسفانه شرایطی در اصفهان پیش آمد که من نمی‌توانستم آن را بیش از حد تحمل کنم علی‌رغم اینکه به تمام رسانه‌ها احترام می‌گذارم.

گل‌محمدی تاکید کرد: سازمان لیگ طی ابلاغیه‌ای اعلام کرده که نشست‌های مطبوعاتی نباید 15 دقیقه بیشتر باشد و باید در این نشست‌ها درباره مسائل فنی و اتفاقات بازی صحبت شود اما در نشست مطبوعاتی پس از بازی با سپاهان این ماجراها نبود.

سرمربی نفت تهران گفت: متاسفانه در نشست مطبوعاتی پس از بازی با سپاهان هرچه مسائل حاشیه‌ای بود از سرمربی اصفهان پرسیدند و نمی‌دانم ماجرا چه بود و آیا کسی باید این موضوع را کنترل می‌کرد یا خیر. از طرف دیگر مدیر رسانه‌ای سپاهان نیز به این موضوع بی‌توجه بود. البته من کاری به این مسائل ندارم اما 15 دقیقه پشت در کنفرانس و شاید بیشتر مانده بودم.

سرمربی نفت ادامه داد: حتی دو بار رفتم و آمدم اما کنفرانس سرمربی اصفهان به 30 دقیقه طول کشید که به یک‌باره دیدم هیچ فردی در استادیوم نیست و بازیکنان من هم خسته و کوفته در اتوبوس نشسته‌اند. همه رفته بودند، من مانده بودم پشت در و کنفرانس هم تمام نمی‌شد. به نظر شما باید چه کار می‌کردم؟ پس من آماده بودم که با حضور در نشست خبری مثل همیشه پاسخگوی خبرنگاران باشم اما کسی نبود تا کنفرانس سرمربی حریف را تمام کند و همه چیز حاشیه‌ای شده بود. سوال من این جاست پس ابلاغ سازمان لیگ چیست ما که همیشه این موضوع را رعایت کردیم اما متاسفانه این اتفاق‌ها در برخی شهرستان‌ها نمی‌افتد.

وی افزود: من هم این مسئله را درخواست کردم که صورتجلسه شود و در نامه‌ای به سازمان لیگ این مسئله اعلام شود تا دوستان بیشتر این موضوع را رعایت کنند. من هیچ مشکلی برای حضور در نشست نداشتم و این خبر که در کنفرانس شرکت نکرده‌ام صحیح نبود وقتی که کنفرانس سرمربی حریف 30 دقیقه طول می‌کشد و من هم دم در ایستاده‌ام به نظر شما باید چه کاری می‌کردم؟امیدوارم که دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

گل‌محمدی در خصوص بازی با سپاهان نیز گفت: قطعا ما با این دانش به مصاف سپاهان رفتیم که بازی بسیار سختی داریم اما 70 دقیقه سوار بازی بودیم؛ 2 گل زدیم و شاید در روز خوب مان 4 یا 5 گل نزدیم. علی‌رغم شایستگی خوب برای بردن، اما بی‌تجربه بودیم.

وی افزود: فوتبال همیشه 90 دقیقه به علاوه وقت‌های اضافه‌اش است اما بچه‌های ما خیال کردند با 2 گل کار تمام شده است. وقتی که حریف 10 نفره شد گل خوردیم و وقتی که 9 نفره هم شد گل خوردیم. این اصلا خوب نبود.

گل‌محمدی ادامه داد: در رختکن به بچه‌هایم گفتم سپاهان حتی 9 و 10 نفره هم خطرناک است. چون آنها تیمی بسیار حرفه‌‌ای هستند و من بارها به آنها گفتم باید مراقب این تیم باشند اما متاسفانه در روزی که می‌توانستیم به 3 امتیاز برسیم بر روی اشتباهات بچه‌گانه متاسفانه بازی را نبردیم.

وی خاطرنشان کرد: ما حق‌مان در بازی با سپاهان برد بود. در ضربات آخر کم‌دقت بودیم و در کار دفاعی هم کم‌دقت‌تر. به همین دلیل متاسفانه 3 امتیاز را از دست دادیم.

وی در پاسخ سوالی که با این شرایط از یک امتیاز راضی نیستید، گفت: ما می‌خواهیم سریع‌تر با بالای جدول برسیم. ما بازی خوبی انجام دادیم ولی دلم برای این می‌سوزد که 70 دقیقه سوار بازی بودیم و ما روی اتفاقات گل خوردیم. یک امتیاز هم بد نبود اما آنهایی که بازی را نگاه کردند و یا هر کسی که بازی را می‌دید معتقد بود که باید 4 یا 5 گل دیگر به سپاهان می‌زدیم اما متاسفانه به یکباره به حالت شکم‌سیری گل‌ها را نزدیم و روی اشتباهات بعد گل خوردیم که انشاءالله سعی می‌کنیم با تمرینات خوب و مداوم این مشکلات را برای بازی‌های آینده برطرف کنیم. بالاخره سپاهان تیم بسیار خوب و منسجمی است و به نظرم ما شایسته برد این تیم بودیم. انشاءالله سعی خواهیم کرد در بازی‌های بعدی با قدرت‌تر ظاهر شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها