کد خبر: ۱۷۹۰۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید، مصدومیتش به خاطر مسائل مالی نبوده است.

598؛ پیام صادقیان، بازیکن طراح پرسپولیس، با رفع مصدومیتش آماده است تا مقابل استقلال صنعتی به میدان برود. وی می گوید، پرسپولیس می تواند هر دو جام را فتح کند.

 

* مصدومیتت برطرف شد؟

- بله خدا را شکر آسیب دیدگی ام برطرف شد و توانستم در تمرینات گروهی شرکت کنم و امیدوار هستم پرسپولیس را در آخرین بازی نیم فصل همراهی کنم.

 

* این شائبه هم ایجاده شده بود که آسیب دیدگی تو به خاطر مشکلات مالی بوده است؟!

- به هیچ عنوان این قضیه صحت ندارد و آسیب دیدگی ام از ناحیه همسترینگ بود و کادر پزشکی و فنی تیم در جریان قرار داشتند. مصدومیتم به خاطر پول نبود و این صحبت ها برای به حاشیه بردن پرسپولیس مطرح می شود.

 

* حتی بحث ناراحتی قلبی تو هم مطرح شد!

- این صحبت ها را مسئولان ذوب آهن انجام دادند که دروغ محض است و آنها نمی خواهند موفقیتم را ببیند چنین حرف هایی را به زبان می آورند.

 

* بازی پایانی نیم فصل با استقلال صنعتی را چطور می‌بینی؟

- قطعا دیدار سختی خواهد بود اما هدفمان این است برد دیگری را در خانه کسب کنیم و بتوانیم در نیم فصل به قهرمانی برسیم تا مقدمه ای شود برای قهرمانی در پایان فصل. ماندن در صدر جدول از رسیدن به رتبه اول سخت است و باید این روند را ادامه بدهیم.

 

* پرسپولیس در نیم فصل دوم بازی‌های بیرون از خانه بیشتری خواهد داشت. این کار تیم را سخت نمی‌کند؟!

- چه بخواهیم و چه نخواهیم این اتفاق برایمان می افتاد و باید در نیم فصل دوم تلاش مان را چندین برابر کنیم تا امتیازات لازمه را بدست آوریم.

 

* این در شرایطی است که هواداران از بازی‌های پرسپولیس استقبال نمی‌کنند؟!

- پرسپولیس یکی از بهترین نتایجش را در سال های اخیر کسب کرده و در صدر جدول قرار دارد. از این بابت ناراحت هستم و از همه هواداران می خواهم با حضور پررنگ خود به پرسپولیس کمک کنند.

 

* به نظرت پرسپولیس می‌تواند هر دو جام را کسب کند؟

- الان در لیگ و جام حذفی وضعیت خوبی داریم و اگر خودمان را باور داشته باشیم رسیدن به هر دو جام ممکن خواهد بود و امیدوار به فتح لیگ و جام حذفی هستیم.

 

* عده‌ای می‌گویند صادقیان با روزهای اوجش در ابتدای مسابقات فاصله گرفته است؟!

- به نظرم الان در پرسپولیس بیشتر جا افتاده ام و پخته تر از قبل بازی می کنم. در ابتدای لیگ حرکات نمایشی بیشتری انجام می دادم و الان همه انتظار دارند تا توپ را بگیریم و پنج نفر را دریبل بزنم! مربیان از نحوه بازی ام رضایت دارند و سعی می کنم بهتر هم بشوم و در واقع توقعات از من بالاتر رفته است.

 

* پیشنهاد خارجی‌ات به کجا رسید؟

- یکی دو پیشنهاد خوب خارجی دارم اما در انتهای فصل در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.

 

* از آمدن محسن مسلمان به پرسپولیس خبر دیگری داری؟

- نمی دانم بین مسئولان دو باشگاه چه صحبت های تازه ای صورت گرفته و با خود مسلمان هم صحبتی نداشتم.

برنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها