کد خبر: ۱۷۹۰۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
سرمربی دورتموند همکاری با ایبراهیموویچ را دوست دارد،علاقمند فوتبال جنگ‌جویانه است و آرسن ونگر را یک چهره بزرگ می‌داند.

  به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس یورگن کلوپ در گفت‌وگویی حرف‌های جالبی زده است. مربی نوگرای زردپوشان دورتموندی که در 2، 3 سال گذشته سبک زیبایی از فوتبال هجومی و سرعتی را به معرض نمایش گذاشته ،‌ در این مصاحبه به حرف‌های قابل توجهی اشاره کرده است.

*ایبرا، بازیکن مورد علاقه کلوپ

اولین موضوعی که او در این مصاحبه برزبان آورده، علاقه‌اش به حضور بازیکنی مثل زلاتان ایبراهیموویچ، گلزن سوئدی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه است. در ظاهر با توجه به سبکی که وی در کارش دارد، به نظر می‌آید او با بازیکنان پرهیاهویی نظیر «ایبرا» میانه‌‌ای نداشته باشد. اما در این گفت‌وگو میل خود را برای در اختیار داشتن چنین مهاجمی در تیمش در عمل بیان کرده است.

وی به همین خاطر گفت: با توجه به شرایط کنونی‌اش، می‌تواند گزینه‌ای خوب جهت انتخاب شدن به عنوان بازیکن سال جهان باشد. ‌آنچه او اکنون ارائه می‌دهد، غیرقابل تصور است. اگر امکانش بود که با او همکاری کنم، با او به مشکل برنمی‌خوردم.

مربی تیم نایب قهرمان آلمان و اروپا در مورد این موضوع که اگر با بازیکنی جنجالی مثل «ایبرا» در تیمش همکاری می‌کرد به مشکلی برنمی‌خورد،نیز ‌عنوان کرد: اگر بازیکنم بود، به او به مشکلی نمی‌داشتم. من از این گونه بازیکنان خوشم می‌آید. خودم هم نمی‌دانم چرا .

*ونگر از نظر کلوپ یک «آقا» است

نکته دیگری که کلوپ در مصاحبه‌اش بیان کرد، بحث بازی چهارشنبه با آرسنال است. حریفی که در لیگ قهرمانان با آن روبه‌رو است.

در حاشیه این بازی وی حتی در مورد آرسن ونگر، مربی فرانسوی تیم لندنی و سبک بازی‌اش اشاره‌های داشته است.

کلوپ گفت: آرسن ونگر را دوست دارم. برای من او یک آقا است(SIR) است. او مربی است که دوست دارد با توپ خوب  کار کند ، تیمش پاس‌کاری کرده و واقعا فوتبال بازی کند، درست مثل یک ارکستر. ارکستری که آهنگ‌های ملایم می‌زند. اما من ترجیح می‌دهم آهنگ‌های تند بزنم...

*سبک بازی که می‌‌پسندد!

اما این نکته که او چه سبکی از فوتبال را می‌پسندد، موضوع دیگری است که در این گفت‌وگو از وی سئوال شده است.

مربی دورتموند برای این منظور اشاره جالبی دارد. وی چون خواهان آن است که بازیکنانش با تمام توان از دقیقه یک تا 90 بازی کند، اظهار داشت: من عاشق فوتبال جنگنده هستم. همانی که ما در آلمان می‌گوییم انگلیسی. یعنی این که هوا بارانی باشد، زمین خیس بوده،‌هرکدام از بازیکنان آنقدر جنگیده باشند که لباس‌ شان کثیف شده باشد. صورت‌ها آنقدر گل‌آلود و خسته باشد آنقدر که نتوانند در چهار هفته بعدی، بازی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها