کد خبر: ۱۷۸۸۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بازيکنان استقلال امروز با معرفت بازي کردند.
امير قلعه‌نويي پس از پيروزي يک بر صفر مقابل سايپا در نشست خبري گفت: به مردم کرج سلام مي‌کنم و از همه عزيزان در هيئت فوتبال و عزيزاني که بازي را برگزار کردند، تشکر مي‌کنم. خدا را شکر در اين شرايط سخت سه امتياز را گرفتيم تا به شرايط آرماني جدول برسيم. از نظر روحي و رواني اين برد براي ما خيلي خوب بود. خالصانه از همه بازيکنان تشکر مي‌کنم. شرايط خوبي نداشتيم، بازيکنان سه اخطاره و مصدوم داشتيم. بازيکنان با معرفت فوتبال بازي کردند و بردند. مقابل تيمي که با برنامه بازي مي‌کند و در يک سوم ميانه زمين خيلي خوب است. نيمه دوم سايپا را خوب شناختيم و توانستيم به گل هم برسيم.

به گزارش فارس،وي در مورد قهرماني استقلال در نيم‌فصل گفت: به قول مورينيو در نيم‌فصل جام نگرفته‌ام، بايد تلاش کنيم در نيم‌فصل دوم شرايط در جدول آرماني شود. يادم است نيم‌فصل اول سال قبل دوم بوديم و امسال هم به دنبال اين هستيم که در رده خوبي در نيم‌فصل قرار بگيريم. با ترکيب کامل هنوز بازي نکرده‌ايم و سه بازيکن فقط روي نيمکت داشتيم. نيم‌فصل دوم با بدنسازي خوب به شرايط آرماني مي‌رسيم. اين دو بازي را بايد به خوبي پشت سر بگذاريم و در نيم‌فصل اول مدام بيرون از خانه بوديم و با بازگشت بازيکنان مصدوم‌مان تقويت مي‌شويم.

قلعه نويي در مورد مصدومان استقلال و جذب بازيکن در نيم‌فصل گفت: در بازي با تراکتورسازي بيک‌زاده و خسرو حيدري را نداريم و قاضي هم سه اخطاره شد. پستي را اعلام نمي‌کنم اما سه چهار بازيکن در نيم‌فصل دوم مي‌گيرم تا حداقل 18 بازيکن داشته باشيم. بازي در استان البرز برگزار شد و خوشحالم. دقايقي کوتاه مشکلاتي پيش آمد اما اشکالي ندارد. شرايط چمن مي‌تواند بهتر شود. همه تلاش کردند. بعد از ورزشگاه آزادي چمن انقلاب کرج بد نبود. خوشحالم که تيم‌ سايپا در زمين خودش بازي مي‌کند. وقتي در ورزشگاه تختي آن زمين بد را مي‌بيني تاسف مي‌خوري ولي اميدوارم هميشه تيم‌ها در زمين خودشان بازي کنند که عدالت فوتبال رعايت شود.

وي در مورد داور مسابقه گفت: فغاني خوب بود و فقط يک صحنه کرنر روي دروازه ما بود.

قلعه نويي درمورد غش کردن داور گفت: داور غش مي‌‌کند؟ آنها پاک‌ترين هستند. امسال هم مقابل استقلال خوزستان و ذوب آهن به اشتباه داوري باختيم و با اشتباه‌هاي ترکي و ممبيني جام قهرماني را از دست داديم، ايرادي ندارد. بازيکنان و مربيان دستمزد ميلياردي مي‌گيرند اما داوران از فدراسيون طلبکارند و پول خوبي نمي‌گيرند. اصلا خوب نيست که دستمزد داوران کم است بايد حرفه‌اي دستمزد بگيرند، بازيکن و مربي يک ميليارد مي‌گيرد و داور حرفه‌اي بايد 100 ميليون حداقل بگيرد.

سرمربي استقلال در مورد تعويض عابديني گفت: به دليل اينکه خوب نبود تعويضش کردم. در نيم‌فصل دوم هم جانشين مجيدي را مي‌آورم و براي استقلال زحمات زيادي کشيد. 48 ساعت قبل از بازي خيلي با او صحبت کردم اما بايد به تصميمش احترام گذاشت اما او تصميم گرفت در لباس مربيگري برود و بايد به تصميمش احترام گذاشت.

سرمربي استقلال در مورد تغيير زمان بازي استقلال گفت: رويانيان چهار هفته پيش با من حرف زد و من قبول کردم در صورت موافقت سازمان ليگ بازي به تاخير بيفتد تا پرسپوليس بازي دوستانه‌اش را انجام بدهد.

وي در مورد تعويض بازيکنان گفت: بازيکنان را بر اساس تفکرات تاکتيکي مي‌چينيم و وقتي بازيکني تاثير گذار نيست عوضش مي‌کنم و تعويض را براي همين گذاشته‌اند.

وي در مورد وضعيت تيموريان گفت: او مصدوم است که در تمرينات شرکت نمي‌کند سه جلسه فيزيوتراپي در روز مي‌کند اگر پول تيموريان فراهم شود در استقلال مي‌ماند اگر نشد بايد ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد. بازيکنان بايد سعه صدر داشته باشد و بعد از بازي با تراکتورسازي با فتح‌الله‌زاده صحبت مي‌کنيم و تصميم‌هاي لازم را مي‌گيريم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها