کد خبر: ۱۷۸۷۲
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۲۷ مرداد ۱۳۹۰
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور فراخواني از امت حزب‌الله و مردم مؤمن و روزه‌دار ايران درخواست كرد تا به كمك هم‌نوعان خود در كشور قحطي‌زده سومالي بشتابند.

به گزارش 598 به نقل ازباشگاه خبرنگاران، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پي تشديد بحران خشكسالي مرگبار در كشور سومالي با صدور فراخواني از امت حزب‌الله و مردم مؤمن و روزه‌دار ايران درخواست كرد تا در ماه رحمت و بركت رمضان‌المبارك به كمك هم‌نوعان خود در كشور قحطي‌زده سومالي بشتابند.

در اين اطلاعيه آمده است:

در اين ايام و توجه به ركود شديد شاخص‌هاي اقتصادي غرب و جلب توجه اكثر دولت‌ها و سرمايه‌گذاران و رسانه‌ها به آن، هر روز در منطقه شاخ آفريقا به خصوص كشور مصيبت‌زده سومالي، تعداد فراواني از مردم محروم و مظلوم به علت تشديد بحران خشكسالي و بي‌توجهي نهادهاي بين‌المللي و رسانه‌ها به كام مرگ مي‌روند.

در اين زمان كه سكوت خفت‌بار سازمان‌هاي بين‌المللي به ويژه سازمان ملل متحد و سازمان خوار‌وبار جهاني و سازمان‌هاي حمايتي باعث تشديد تهديدهاي گسترده عليه جان كودكان و زنان و مردان گرسنه سومالي مي‌شود وظيفه انساني و اسلامي و نوع‌دوستي ساير ملت‌هاي مسلمان به ويژه مردم صبور ايران اسلامي بيش از پيش احساس مي‌شود.

با توجه به عنايت خاص مقام معظم رهبري "مدظله‌العالي " براي كمك به قحطي‌زدگان سومالي و همچنين در پي دعوت دفتر معظم‌له از مردم مسلمان و نوع‌دوست ايران اسلامي براي كمك به مردم محروم سومالي، اين شورا نيز از تمامي مردم مؤمن و روزه‌دار ايران اسلامي مي‌خواهد تا با ارسال كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خودبه وسيله كميته امداد امام خميني (ره) و جمعيت هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران در ايام و ليالي قدر به ياري مردم مصيبت‌زده سومالي بشتابند.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي/ط

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها