کد خبر: ۱۷۸۷۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
سرمربی و کادرفنی استقلال از سه بازیکن تیمشان به شدت شاکی هستند.

598؛ استقلال در اين فصل بازي‌هاي خوبي به نمايش نمي‌گذارد و اين نکته بارها و بارها مورد تاکيد قلعه‌نویي قرار گرفته و سرمربي آبي‌پوشان به اين موضوع اشاره داشته که بازيکنانش در زمين دستورات تاکتيکي را به خوبي اجرا نمي‌کنند.

 

وقتي قلعه‌نویي پس از ديدار مقابل مس‌کرمان مدعي شد که بايد 5 بازيکن تيمش را از زمين بيرون مي‌آورد به اين نتيجه مي‌رسيم که با وجود نزديک شدن به نيم فصل رقابت‌هاي ليگ برتر، هنوز سرمربي استقلال از عملکرد شاگردانش رضايت ندارد و ضعف‌هايي در تيم مشاهده مي‌کند که مي‌خواهد در نيم فصل آن را برطرف کند.

 

اما در اين ميان شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که کادرفني استقلال پس از آناليز دقيق بازي‌ها به اين نتيجه رسيده که برخي آبي‌پوشان بنا به دلايلي مختلف توانايي واقعي خود را به نمايش نمي‌گذارند و به نوعي به دنبال رفع تکليف هستند.

 

از گوشه و کنار باشگاه استقلال خبر مي‌رسد اين نفرات سه بازيکني هستند که قلعه‌نویي به طور کامل روي عملکرد آنها در ميدان زوم کرده و در نهايت به استناد آناليزهاي دقيق به اين نتيجه رسيده که اين سه نفر با قرار گرفتن در نقاط کور دور از دسترس هستند و به نوعي اين اقدام را انجام مي‌دهند تا کمتر به آنها توپ برسد و در نتيجه کمتر اشتباه کنند.

 

گفته مي‌شود يکي از اين نفرات جزو ملي‌پوشان استقلال است که از همين حالا به حضور در جام جهاني اطمينان دارد. در صحنه‌هايي که مورد بررسي قلعه‌نویی قرار گرفته، اين بازيکن معمولا در شرايطي که فضاي مناسبي براي حرکت دارد، به شکلي عجيب توسط بازيکنان حريف مهار مي‌شود و در اکثر دقايق بازي يک بازيکن در کنارش حضور دارد که به علت تعدد بازيکنان حريف در مهار اين بازيکن، مي‌توان به اين نکته پرداخت که اين آبي‌پوش خودش را در کمند يارگيري قرار مي‌دهد تا کمتر صاحب توپ باشد.

 

بازيکن ديگر استقلال در پست غيرتخصصي به کار گرفته مي‌شود، پست حساسي که در صورت يک اشتباه کوچک موقعيت خوبي در اختيار حريف قرار مي‌گيرد. اين بازيکن که از بازي در پست غيرتخصصي رضايت ندارد، معمولا ساکن بازي مي‌کند و تحرک خاصي ندارد. اين امر سبب شده تا او نيز با قرار گرفتن در نقاط کور در دسترس ساير آبي‌پوشان براي بازي سازي مناسب قرار نگيرد.

 

اما فرد سوم بازيکني است که به تازگي از بند مصدوميت رها شده. انتقاد قلعه‌نویي به او اين است که دوندگي‌هايش در ترکيب استقلال بدون تاثير است و مي‌‌شود به اصطلاح فوتبالي گفت که در زمين هرز مي‌دود و با وجود اينکه تلاش مي‌کند آمار دوندگي بالايي در زمين از خود به نمايش بگذارد اما دويدن‌هاي او همسو با تاکتيک‌ها نيست و مي‌شود گفت که فقط بي‌جهت خود را خسته مي‌کند و هرگاه هم که صاحب توپ مي‌شود، سريعا به نزديک‌ترين فرد در کنارش توپ را مي‌سپارد و به سمت ديگري مي‌رود.

 

شايد در صورت انتشار اين مطلب مسئولان باشگاه استقلال همانطور که خداحافظي مجيدي را تکذيب مي‌کردند و در ادامه اين شايعات به واقعيت پيوست، کم کاري در تيم را نيز تکذيب کنند، اما منبع موثق ما در باشگاه استقلال مدعي شده که قلعه‌نویي از قرار گرفتن شاگردانش در نقاط کور براي رهايي از حضور در جريان تيمي ناراحت است و دلخوري او از عملکرد استقلال هم با اين موضوع ارتباط مستقيم دارد.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها