کد خبر: ۱۷۸۵۰۵
زمان انتشار: ۲۲:۱۵     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
سرمربی مس کرمان می‌گوید تیمش می‌خواهد برابر داماش پیروز شود تا نیم فصل را بدون پیروزی پشت سر نگذارند.

پرویز مظلومی در گفت‌و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران‌ (ایسنا)، درباره دیدار این هفته تیمش برابر داماش گفت: آنها تیم بسیار خوبی هستند و از مربی جوان و بازیکنان با انگیزه‌ای برخوردارند. روند نتایج آنها نشان می‌دهد که تیم بسیار خوبی شده‌اند و برابر آنها بازی بسیار سختی داریم. با همه اینها ما به دلیل تساوی برابر استقلال و بازی خوب جلوی آنها از انگیزه خوبی برخورداریم. بازیکنانمان از لحاظ انگیزشی بسیار سطح خوبی دارند و نمی‌خواهیم نیم فصل را بدون پیروزی پشت سر بگذاریم. همه تلاشمان این است که سه امتیاز این دیدار را به حساب خومان بریزیم و از لحاظ آمادگی بدنی هم در شرایط مناسبی هستیم. ما باید سه امتیاز را بگیریم و تک امتیاز به دردمان نمی‌خورد.

او افزود: ما در روزهای گذشته تلاشمان را کرده‌ایم تا بهتر از قبل شویم و امیدوارم بازی متفاوتی از تیممان را برابر داماش ارائه دهیم. ما برای نیم فصل نیاز به کمی تقویت داریم و ان‌شاءالله با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم تا از لحاظ روحی روانی برای نیم فصل بعدی در شرایط بهتری قرار بگیریم.

سرمربی سابق استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره خداحافظی مجیدی تصریح کرد: واقعا اشک در چشمانم جمع شد و در نشست خبری بغض داشتم. قبل از بازی به سمت من آمد و گفت می‌خواهم خداحافظی کنم و من باورم نشد، به او گفتم این چه حرفیست که می زنی؟ این کار را نکن؟ اما به من گفت تصمیمم را گرفته‌ام. واقعا باورم نمی‌شد و وقتی که تعویض شد و خداحافظی کرد شوکه شدم. با این حال باید به تصمیمش احترام گذاشت. خود من وقتی از فوتبال خداحافظی کردم که 35 ساله بودم و آقای گل شده بودم. خیلی‌ها آن زمان به من گفتند برای خداحافظی زود است اما من می‌خواستم در اوج بروم تا خاطره خوبی هواداران از من داشته باشند.

مظلومی در پایان افزود: خوب نیست یک بازیکن مورد اعتراض سکوها قرار بگیرد تا خداحافظی کند و مجیدی هم خواست در اوج برود. مطمئنا یاد مجیدی تا سالها در بین هواداران استقلال زنده می‌ماند و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم هرکجا که مشغول می‌شود موفق باشد. هرچند نباید از یک بازی خوب خداحافظی برای او غافل شد. اینگونه نشود که مدتها بگذرد و تنها بازی خداحافظی او در حد یک حرف باقی بماند. باید یک بازی خداحافظی در شان او در نظر گرفته شود تا جوانان دیگر که بازی می‌کنند دلسرد نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها