کد خبر: ۱۷۸۴۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
منابع خبری از تشکیل یک جلسه امنیتی با محوریت مسائل ایران با حضور معاون نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و ۵ تن از سفرای این رژیم خبر دادند.
به گزارش 598، تسنیم به نقل از الحیاةنوشت: زئیو الکین معاون نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا با ۵ تن از سفرای این رژیم در کشورهای منطقه در مورد راه‌های کسب اخبار مهم و تشدید فعالیت های جاسوسی درباره ایران دیدار و گفتگو کرده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که« الکین» در این دیدار ارزیابی‌ این سفرا را در مورد اوضاع ایران و میزان تغییر سیاست‌های کلی این کشور با توجه به انتخاب حسن روحانی به ریاست‌جمهوری جویا شده است.

وی همچنین از این سفرا خواسته است که به منظور تقویت روابط سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی با این ۵ کشور در منطقه تدوین برنامه‌های فوری در این راستا را در دستور کار خویش قرار دهند.

این در حالی است که این سفرا در این دیدار مدعی تغییر سیاست‌های ایران در قبال غرب شده‌اند، با این حال سیاست‌های ایران در قبال اسرائیل همچنان ثابت مانده است.

یکی از این سفرا هم در این دیدار مدعی شد که با توجه به فشار تحریم ها علیه ایران، تهران به دنبال خروج از این وضع است.

لازم به ذکر است که رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در تازه ترین اظهارات خود اعلام کرده است که گزارشات این اداره نشان ‌می‌دهد از زمان به قدرت رسیدن حسن‌روحانی علی‌رغم نفوذ و قدرت جریان مخالف در حاکمیت، سیاست‌های تهران دچار تغییرات ملموسی شده است.

وی افزود هر چه مواضع بین‌المللی نسبت به ایران مثبت‌تر شود این کشور بیشتر به سمت تغییر حرکت می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها