کد خبر: ۱۷۸۴۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
براساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی اخیر میزان محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا به طرز بی‌سابقه‌ای با تداوم بدبینی‌ها نسبت به هدایت کشور به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در نظرسنجی مشترک شبکه خبری ان بی سی و روزنامه وال استریت ژورنال آمده است که تنها 42 درصد از رای دهندگان از عملکرد باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا راضی هستند که از اوایل ماه جاری میلادی پنج درصد کمتر است.

همچنین 51 درصد از عملکرد اوباما نارضایتی خود را اعلام کردند.

در این نظرسنجی مشخص شد که دیدگاه مردم به حزب جمهوری خواه به غایت پایین آمده و 22 درصد نسبت به این حزب نظر مساعد و 53 درصد نظر مخالف دارند.

همچنین 63 درصد از شرکت دهندگان در این نظرسنجی خواستار تعویض و تغییر اعضای کنگره شدند که این میزان اعلام نارضایتی از کنگره تنها مربوط به سال 1992 می‌شود.

74 درصد دیگر معتقدند که کنگره بیش از واشنگتن به حل مشکلات می‌پردازد و تنها 22 درصد فکر می‌کنند که کشور به صورت درستی رهبری و هدایت می‌شود. علاوه بر این 50 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که احتمال می‌دهند دولت یک تعطیلی دیگر را تجربه کند.

در این نظرسنجی مشترک مشخص شد که 38 درصد معتقدند جمهوری خواهان در کنگره مقصر تعطیلی دولت فدرال هستند و تنها 23 درصد باراک اوباما را مقصر این رویداد دانستند در حالیکه 36 درصد دو طرف را مسئول تعطیلی دولت اعلام کردند.

این در حالیست که دیدگاه شرکت کنندگان در این نظرسنجی به دموکرات‌ها پنج درصد افزایش یافت و از 41 درصد به 45 درصد رسید.

نظر مردم درباره خدمات درمانی دولت اوباما نیز به این صورت است: 37 درصد خوشبین و 47 درصد بدبینی خود را اعلام کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها