کد خبر: ۱۷۸۰۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۱۰ آبان ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتسال ميثاق تهران مي‌گويد وحيد شمسايي به خاطر فحاشي که به تماشاگر کرد و همچنين اظهاراتش بعد از گل سوم دبيري بايد از او و هواداران ميثاق عذرخواهي کند.
محمود خوراکچي درباره حواشي به وجود آمده در بازي ديروز تيم‌هاي ميثاق تهران و دبيري تبريز در ليگ برتر فوتسال و نيمه تمام ماندن اين ديدار، توضيح داد: روز قبل بازي فولادي به جاي باقري به عنوان داور بازي جا به جا مي‌شود. مگر ليگ محلات است؟ ما نبايد از تغيير داور مطلع شويم؟ ناظر فدراسيون هم به من گفت در جريان بازي متوجه شدم داور را عوض کرده‌اند! مگر مي‌شود داور را به اين شکل عوض کنند؟ به اعتقادم حواشي اين بازي از روز قبل آن شروع شد و ما به تغيير گروه داوري مشکوک شديم.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: در جريان بازي هم وحيد شمسايي جرقه حواشي را زد. او در اوايل نيمه دوم براي زدن ضربه کرنر به گوشه سالن رفت و فحاشي بسيار رکيکي به تماشاگران انجام داد. من سمت او رفتم و گفتم تو کاپيتان تيم ملي و آقاي گل جهاني، تماشاگران را رها کن. اما شمسايي کار خودش را کرده بود و جو کاملا به هم ريخت. به هرحال تماشاگر هم منتظر کوچک‌ترين اتفاقات هستند و من که نمي‌توانم آنها را کنترل کنم. نيروي انتظامي کم آور، چه برسد به من!

سرمربي تيم فوتسال ميثاق با بيان اينکه موضوع از جاي ديگري آب مي‌خورد به ايسنا گفت: آقايان دبيري مي‌خواستند بازي به جنجال کشيده شود و نيمه کاره بماند تا بگويند ميثاق نمي‌تواند ميزباني کند. آنها مي‌دانستند زور فوتبالي‌شان به ما نمي‌رسد و بازي را به جنجال کشيدند. همه مي‌گويند سطح کيفي بازي، جهاني بود، اما نيمه‌کاره ماند. اما اکنون از کميته انضباطي مي‌خواهم تمام جوانب را در نظر گرفته و سريع با ما برخورد نکند. حالا که فيلم بازي پخش شده و همه ديده‌اند که توپ شمسايي گل نشده، اگر ما را بازنده کنند واقعا بي‌انصافي است.

وي همچنين در بخش ديگري از مصاحبه‌اش با ايسنا به رابطه خانوادگي‌اش با خانواده شمسايي اشاره کرد و افزود: پدر 80 ساله شمسايي ديروز در سالن بود و حال پسر من را پرسيد. مي‌خواهم بگويم رابطه ما با خانواده شمسايي آنقدر نزديک است که پدر او، پسر من را مثل نوه خودش مي‌داند. خودم هم با وحيد هيچ مشکلي نداشتم و ندارم. همه مي‌دانند که ما خيلي با هم رفيقيم اما او اگر قبول دارد که توپش گل نشد، بايد از من و هواداران ميثاق عذرخواهي کند. در ضمن وقتي من با دوربين تلويزيوني مصاحبه مي‌کردم از بين من و خبرنگار رد شد و متلک انداخت. شمسايي گفت خوراکچي در بازي با گيتي‌پسند هم اين کارها را کرد. اما من هيچ بي‌احترامي به او نداشتم. باز هم مي‌گويم آقاي شمسايي! اگر با ديدن تصاوير بازي معلوم شد که توپت گل نيست بايد عذرخواهي کني. اين را هم بگويم که اگر به خاطر اتفاقات ديروز از ما امتيازي کم شود، عطاي تيمداري رابه لقايش مي‌بخشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها