کد خبر: ۱۷۷۹۹۸
زمان انتشار: ۲۳:۴۵     ۰۹ آبان ۱۳۹۲
«هالووین» یکی از رسومی است که هر ساله در ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود. در این شب معمولا کودکان و جوانان لباس‌های مبدل و عجیب می‌پوشند و شوخی‌های ترسناک می‌کنند و فیلم‌های وحشت می‌بینند. سینما جزیی جدایی ناپذیر از این رسم مشهور است.

جام کشکول؛ معصومیت و ترس شاید در تضاد باشند. اما اگر یک موجود معصوم که قرار است دوست داشتنی و جذاب باشد، شما را بترساند، حتماً تأثیر عمیق‌تری بر روي شما بر جای خواهد گذاشت. به همین دلیل به نظر می‌رسد حضور کودکان در فیلم‌های ژانر وحشت بسیار موثر و قدرتمند باشد.

 

«جیسون»، «قاتل فیلم اره» و حتی «جک نیکلسون» دیوانه، همه و همه بسیار رعب‌آور هستند. اما نمی‌توانید وحشت تبدیل بچه‌های کوچک و دوست داشتني به هیولاهایی دهشتناک در ژانر هراس را، نادیده بگیرید. جذاب است به مناسبت «هالووین» که شب وحشت است، لیستی از ترسناک‌ترین کودکان در فیلم‌ها را ببينيد. امیدواریم هر چه بیشتر بترسید!...

 

 

امیلی (قایم موشک Hide and Seek)...

با ضربه روحی که از قتل مادرش خورده، تبدیل به موجودی ترسناک شده که در زیر ظاهر کودکانه با آن چشمان معصومش، هیولايي ترسناک پنهان شده است.

 

 

آیزاک (فرزندان ذرت Children Of The Corn )
رهبری یک گروه از کودکان که برای نابودی یک شهر تعلیم داده می‌شوند، از سوی یک کودک، چقدر می‌تواند ترسناک باشد؟

 

 

ساداکو (حلقه Ring)
دختری که با یک نوار ویدئویی از داخل یک تلویزیون بیرون می‌آید و با هولناک‌ترین حالت جان قربانیانش را می‌گیرد، حتماً مو بر تن بیننده راست می‌کند.

 

 

کلودیا (مصاحبه با خون آشام Interview With The Vampire)
زنی در حال مرگ در قالب بدن یک دختر بچه دوباره به زندگی باز می‌گردد. یک زندگی ابدی در حالت یک کودک ترسناک و در عین حال شیرین.

 

 

کول سیر (حس ششم The Sixth Sense)
شاید خودش به قدر کافی ترسناک نباشد، اما وقتی معلوم می‌شود برای سال‌ها روحی سرگردان بوده، بهت و ترس شما را فرا می‌گیرد. نگاه غمناکش هم حس غریبی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها