کد خبر: ۱۷۷۹۵۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۳     ۰۹ آبان ۱۳۹۲

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش حماس در بیانیه‌ای با اشاره به بازداشت تعدادی از رهبران و اعضای این جنبش در کرانه باختری تاکید کرد که جنایت صبح امروز رژیم صهیونیستی نیز در راستای مجموعه جنایت های بی وقفه این رژیم علیه سرزمین و ملت و مقدسات فلسطین صورت گرفته است و ما تاکید می کنیم که این اقدامات باعث تامین امنیت و حذف رهبران فلسطینی نخواهد شد و نمی تواند اراده ملت مقاوم و تسلیم ناپذیر فلسطین را بشکند.

حماس همچنین مسئولیت کامل سلامتی و جان سه رهبر بازداشت شده خود را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و در عین حال از تشکیلات خودگردان فلسطین و سرویس های امنیتی آن خواست در سیاست های امنیتی خود مانند همکاری امنیتی و تبادل نقش با دشمن صهیونیستی بازنگری کرده و به مسئولیت های خود در زمینه حمایت از ملت فلسطین در برابر تعقیب و بازداشت ها عمل کنند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه سه تن از رهبران جنبش مقاومت اسلامی "حماس" را به شکل وحشیانه و با برخوردهای ناشایست دستگیر کرد.

به نقل از خانواده های این رهبران فلسطینی، نظامیان صهیونیست با حمله به منازل شیخ حسین ابو کویک، شیخ جمال طویل و شیخ فرج رمانه، ضمن شکستن درها و توسل به زور، این سه رهبر جنبش حماس را بازداشت کردند.

این منابع تصریح کردند که نظامیان صهیونیستی شیخ طویل و همسر وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و او را به مکان نامعلومی منتقل کردند. آنها حتی اجازه خداحافظی شیخ طویل با اعضای خانواده خود و به ویژه عمه سالخورده خود را هم ندادند و دختر روزنامه نگار وی را هم تهدید کردند که دفعه بعد او را بازداشت خواهند کرد.

این حمله با مشارکت افسران ارشد سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی و تعدادی از عناصر یگان ویژه عرب نماها صورت گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها