کد خبر: ۱۷۷۸۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۹ آبان ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صحبت هایش اسطوره باشگاه خود را مقابل اسطوره باشگاه رقیب کوچک کرد.

598؛ محمد رویانیان در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی حرف های جالبی زده است. او در مصاحبه با یک خبرگزاری گفته: «فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی است که وقتی خواست از فوتبال خداحافظی کند بدون جار و جنجال از این تیم رفت. او بازیکنی نبود که مصاحبه هایی علیه تیمش انجام دهد و جو تیم را خراب کند. واقعا به این اسطوره باشگاه استقلال تبریک می گویم و برایش آرزوی موفقیت می کنم.»

 

این جملات سردار به خصوص آنجایی که از مصاحبه نکردن مجیدی پتک ساخته و بر سر قرمزها می کوبد مشخصا به علی کریمی و مصاحبه های جنجالی او برمی گردد.

 

در حالی که پرسپولیسی ها کریمی را تافته جدا بافته این فوتبال می دانند و حاضر نیستند او را با هیچ بازیکن دیگری مقایسه کنند، سردار قرمزها این کار را به راحتی انجام داده و اسطوره باشگاه خود را پایین تر از اسطوره تیم رقیب قرار می دهد. همین مصاحبه های رویانیان است که خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخته و او را یک استقلالی به تمام معنا می دانند.

 

علی کریمی هم برای خداحافظی مجیدی چند خطی نوشته بود و حالا باید دید برای حرف های رویانیان جوابی دارد یا ترجیح می دهد در این برهه زمانی سکوت کند و به باشگاه فعلی اش فکر کند.

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها