کد خبر: ۱۷۷۸۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۹ آبان ۱۳۹۲
قرمزها در پاسخ به درخواست سپاهان برای جذب مهاجم پیشنهاد داده اند که سيدصالحي و رضايي را مي‌دهيم، افشين براي ما.

598؛ سرمربي پرسپوليس تكذيب مي‌كند. سپاهاني‌ها هم همينطور. سكوت مهدي سيدصالحي اما يعني كه خبرهايي هست. خبر يك معاوضه.

 

اين البته خواسته پرسپوليس است وگرنه اصفهاني‌ها خيلي وقت است مي‌گويند به پرسپوليس و استقلال بازيكن نمي‌دهند. خودشان اما انگشت گذاشته‌اند روي نام سيدصالحي. درست است 4 گل زده اما از آرش افشين يك گله كه بهتر است! سپاهاني‌ها حتما اين جمله را بارها در ذهن‌شان تكرار كرده‌اند.

 

هر چه باشد مصدوميت ناگهاني جواهير سوكاي خط حمله تيم‌شان را از كار انداخته و آرش افشين هم آنقدر افت كرد كه نتواند جاي خالي او را پر كند.

 

سپاهاني‌ها البته اول رفتند سراغ آرش برهاني و حالا شنيده‌ايم كه گزينه‌ جدي‌ترشان مهدي سيدصالحي است! حتي يكي از باشگاه‌نشين‌ها با اين بازيكن تماس گرفته و گفته كه سپاهان مشتاق امضاي قرارداد سه ساله با اوست.

 

سرپرست سپاهان البته پيشنهاد اين باشگاه به مهاجم پرسپوليس را شايعه خوانده و مدعي شده كه كرانچار هنوز جدايي هيچ بازيكني را طلب نكرده است.

 

سيدصالحي هم البته پاسخي به اين پيشنهاد نداده و همه چيز را سپرده به باشگاه و پرسپوليسي‌ها را مي‌بينيم كه ناباورانه از اين اتفاق استقبال كرده‌اند!

 

گويا دايي هم با جدايي مهاجم بلندبالاي تيمش مخالفت چنداني ندارد. به ويژه كه سيدصالحي با زدن تنها 4 گل در 14 بازي انتظارها را برآورده نكرده.

 

به همين خاطر علي دايي بدش نمي‌آيد به جاي يك بلندزن مثل سيدصالحي، بازيكني مثل افشين را در اختيار داشته باشد كه نوع بازي‌اش هم با بقيه ستاره‌هاي زميني‌باز پرسپوليس همخواني بيشتري دارد.

 

با اين حال اما سرمربي پرسپوليس حاضر نيست سيدصالحي را راحت از دست بدهد و براي جدايي او شرط گذاشته. شرطي به نام آرش افشين! همان مهاجم كم فروغ و ناراضي زرد‌ها كه اتفاقا استقلالي‌ها هم خيلي وقت است دنبالش هستند.

 

سرمربي پرسپوليس به مديران باشگاه گفته كه مخالفتي با رفتن سيدصالحي به سپاهان ندارد اما تنها به شرطي به اين انتقال رضايت خواهد داد كه اصفهاني‌ها به جاي او، آرش افشين را به پرسپوليس بفرستند.

 

باشگاه هم كه جان مي‌دهد براي همين معاوضه‌ها! پيش‌تر مديرعامل براي آوردن محسن مسلمان به پرسپوليس، خانزاده و غريبي را به ذوب‌آهن وعده داده بود و حالا هم بدش نمي‌آيد كه مهدي سيدصالحي را با مهاجم ناراضي سپاهان معاوضه كند.

 

در اين انتقال، غلامرضا رضايي مي‌تواند نقش برگ برنده را براي پرسپوليس بازي كند. بازيكني كه رفتنش قطعي شده و اتفاقا از سپاهان هم پيشنهاد رسمي دارد. تاخت زدن او و سيدصالحي با افشين شايد هر دو تيم را راضي كند.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها