کد خبر: ۱۷۷۶۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
صبح امروز ۲۶ اسیر فلسطینی که در کرانه باختری از بند رژیم صهیونیستی آزاد شدند، فاش کردند مسئولان صهیونیست، آزادی ۲۱ نفر از آنان را مشروط کردند.

به گزارش 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از نابلس، اسیران فلسطینی که صبح امروز در کرانه باختری آزاد شدند، فاش کردند که مسولان اشغالگر برای 21 نفر از مجموع 26 نفری که امروز در کرانه باختری آزاد شدند، محدودیت‌هایی را در نظر گرفتند.

26 اسیر فلسطینی آزاد شده، کسانی هستند که پیش از امضای توافقنامه «اسلو» دستگیر شده بودند و مسئولان رژیم صهیونیستی در برابر آزادی آنان، تشکیلات خودگردان فلسطین را به آغاز گفت‌وگو با طرف اسرائیلی فراخواندند.

به گفته «مؤید سلیم» از اسیران آزاد شده که از اهالی  شهرک «برقه» در «نابلس» واقع در شمال کرانه باختری است، 21 اسیری که آزادی آنان محدود و مشروط  شده است، ساکن کرانه باختری هستند و مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کره‌اند که این افراد به مدت ده سال حق خروج از فلسطین را ندارند و تا یک سال نیز نباید از استان محل سکونت خود بیرون بروند.

«أحمد سعید عبد العزیز» از استان «جنین» واقع در شمال کرانه باختری نیز گفت که مسئولان رژیم صهیونیستی به آنان اعلام کردند که به مدت یک سال، باید اول هرماه به نزدیک‌ترین مرکز تماس و هماهنگی بین تشکیلات خودگردان و اسرائیل مراجعه کرده و در حضور افسر اطلاعاتی، برگه‌ای را که تایید می‌کند در محل سکونت خود حضور دارند، امضا کنند.

به گفته عبدالعزیز، اسیران آزاد شده همچنین تعهد‌نامه‌ای را امضا کردند، مبنی بر اینکه هیچ گونه فعالیت سیاسی و سازمانی نخواهند داشت و در صورتی نقض این تعهدات، دستگیر خواهند شد و همان حکم قبلی در مورد آنان به اجرا در می‌آید تا بقیه مدت زندانی خود را سپری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها