کد خبر: ۱۷۷۶۱۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۸     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
اقتصاد ما از دو ناحیه تحریم ها و سوء مدیریت و به تبع آن فساد رنج می برد ؛ نظام سلطه با وضع تحریم اقتصادی تمام فشار خود را وارد می کند و باید قبول کنیم که بی تاثیر هم نبوده است؛ ولی گاهی اوقات خودمان به مشکلات دامن می زنیم؛ بسیاری از معضلات با تدبیر و برنامه و انسجام بین ارکان نظام حل شدنی است.

به گزارش 598، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درگفتگو با خبرنگار تراز درخصوص بهانه تراشی دولتی ها و پرداختن و معطوف کردن افکار عمومی به تحریم اقتصادی و عدم اقدام ملموس اقتصادی گفت: وقتی مسئله ای طرح می شود باید به دنبال راه حل آن بود و دولتی ها نباید تمام مشکلات را به گردن تحریم ها بیاندازند و در برابر مشکلات شانه خالی کنند.

ابراهیم نکو ادامه داد : باید هرچه زودتر فکری شود زیرا مردم از لحاظ معیشتی خیلی در تنگنا به سر می برند ؛ دولت فعلی نباید مثل دولت قبلی بر طبل تحریم بکوبد و تمام تقصیرات را متوجه آن کند ؛ مردم انتظار تدبیر و ارائه راه کار علمی و سریع برای خروج از  وضع موجود را دارند.

وی در ادامه اضافه کرد : اقتصاد ما از دوناحیه تحریم ها و سوء مدیریت و به تبع آن فساد رنج می برد ؛ نظام سلطه با وضع تحریم اقتصادی تمام فشار خود را وارد کرده و می کند و باید قبول کنیم که بی تاثیر هم نبوده است ؛ ولی گاهی اوقات خودمان هستیم که به مشکلات دامن می زنیم. وی ادامه داد: بسیاری از معضلات با تدبیر و برنامه و انسجام بین ارکان نظام حل شدنی است ؛ هنوز سوء مدیریت وجود دارد ، تخلفات وجود دارد؛ افراد سودجو و سوء استفاده گر وجود دارند ، بعضی مشکلات و گرفتاری ها بر سر راه تولید وجود دارد و این ها هیچ ربطی به تحریم ها ندارند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تراز که پرسید :" نظر شما درخصوص عملکرد سه ماه دولت در زمینه اقتصادی چیست " گفت : وزیراقتصاد و همکاران با تجربه شان در دولت باید راه کار ارئه کنند ؛ در این دو ماه فقط گزارش تحویل گرفتن مشکلات از دولت قبلی و به ارث بردن معضلات اقتصادی و فقط بیان مشکل بوده است ؛ امیدواریم اقدامات عملی صورت گیرد و نسخه ای برای درمان ارائه شود. وی ادامه داد: دولت به مردم گزارش دهد که در این چند ماه چه کرده است؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها