کد خبر: ۱۷۷۶۱۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران گفت: براي پيشبرد اهداف سازمان ليگ از محمدرضا ساکت به عنوان مشاور در اين سازمان استفاده خواهيم کرد.
به گزارش سايت رسمي سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ايران، مهدي تاج با اشاره به برنامه‌هاي سازمان ليگ اظهار داشت: يکي از اهداف سازمان ليگ برگزاري منظم مسابقات است و بايد علاوه بر آن فاصله کمي و کيفي رقابت‌هاي دسته اول، دوم و سوم را با ليگ برتر کاهش دهيم.

رئيس سازمان ليگ ادامه داد: براي رسيدن به اين اهداف بايد برنامه‌ريزي دقيقي انجام داد و نيازمند اعتبار مالي هستيم. البته در اين مورد با علي کاظمي، دبير سازمان ليگ و غلامرضا بهروان رئيس، کميته مسابقات جلسه‌اي برگزار کرده‌ايم. قصد داريم براي پيشبرد اهداف خود از محمدرضا ساکت به عنوان مشاور در سازمان ليگ استفاده کنيم. او از تجربه لازم براي کمک به سازمان ليگ برخوردار است و سال‌ها نيز عضو هيئت رئيسه اين سازمان بوده است.

تاج با بيان اينکه «اقداماتي براي درآمدزايي به نفع باشگاه‌ها انجام داده‌ايم»، گفت: از اين درآمدزايي فقط براي کمک به باشگاه‌ها استفاده مي‌کنيم. هيئت رئيسه سازمان ليگ را هم در جريان اين امر قرار داده‌ايم و به زودي آن را اعلام خواهيم کرد.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال افزود: بايد فروش بليت الکترونيکي در تمام ورزشگاه‌ها اجرا شود و اين امر مي‌تواند براي رفاه تماشاگران بسيار مفيد باشد تا آنها بدون دغدغه بازي‌هاي مورد علاقه خود را از نزديک تماشا کنند.

وي در پايان تصريح کرد: درمورد فوتبال بانوان ايران نيز بايد تلاش کنيم باشگاه‌هاي ليگ برتر تيم‌هاي بانوان خود را براي حضور در مسابقات ليگ فوتبال و فوتسال بانوان تشکيل دهند تا کيفيت اين بازي‌ها نيز افزايش يابد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها