کد خبر: ۱۷۷۶۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۲۲     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
سرمربي رئال مادريد بر اين باور است که مهاجم سوئدي پاري سن ژرمن بين سه بازيکن برتر دنيا قرار دارد.
زلاتان ايبراهيموويچ 32 ساله پس از آنکه کارلو آنچلوتي در تابستان گذشته پاري سن ژرمن را به مقصد رئال مادريد ترک کرد، يکي از گزينه‌هاي حضور در سانتياگو برنابئو به شمار مي‌رفت اما در نهايت به حضور در پارک دو پرنس ادامه داد.

به گزارش فارس، زلاتان که چندي پيش قرارداد خود را تا سال 2016 با پاريسي‌ها تمديد کرده در بين فهرست 23 نفره بازيکنان نامزد دريافت توپ طلا قرار گرفته است.

آنچلوتي که يک فصل سرمربي ايبراهيموويچ بوده در اين مورد به کادنا کوپ گفت: به نظر من سه بازيکن برتر فوتبال در حال حاضر ليونل مسي، کريستيانو رونالدو و زلاتان ايبراهيموويچ هستند. دوست داشتم زلاتان به رئال مادريد بيايد اما او قرارداد سنگيني با پاري سن ژرمن بسته است و به نظر هم نمي‌رسد بخواهد آن تيم را ترک کند.

سرمربي پيشين تيم‌هاي ميلان، يوونتوس و چلسي در ادامه باز هم به تمجيد از زلاتان پرداخت که فصل گذشته با گلزني‌هاي او موفق شد نخستين قهرماني پاري سن ژرمن در ليگ فرانسه از سال 1994 را به دست آورد.

وي در اين خصوص هم گفت: در مدتي که با او کار کردم هيچ مشکلي نداشتم. او بازيکني بزرگ و با آرزوهاي بزرگ است. مي‌خواهد در همه جام‌ها به قهرماني برسد. بازيکني است که با تمرکز بسيار بالا بازي مي‌کند و بسيار هم حرفه‌اي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها