کد خبر: ۱۷۷۵۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
يكي از اعضاي كميته استيناف طي مصاحبه‌اي اعلام كرد: «نامه اعتراض پرسپوليسي‌ها مبني به اعتراض كميته انضباطي در ارتباط با كسر امتياز به دستمان نرسيده است.»

598؛ يك هفته فرصت پرسپوليسي‌ها براي اعتراض به راي كميته انضباطي در مورد كسر امتياز تمام شده است؟ طبق قانون باشگاه‌ها بعد از اينكه ابلاغ حكم را از كميته انضباطي مي‌گيرند فرصت دارند تا به‌راي صادره اعتراض كنند اما بعد از راي انضباطي، حكم چه زماني به‌دست مسئولان پرسپوليس رسيد؟

 

طبق خبرهاي منتشر شده و اعتراضي كه پرسپوليسي‌ها به راي داشتند مسئولان اين تيم 30 مهرماه به حكم اعتراض كردند. در اين تاريخ 50 هوادار پرسپوليس مقابل مجموعه درفشي‌فر حضور يافتند، اين تماشاگران شش بنر در دست داشتند كه روي آن شعارهايي در حمايت از علي دايي و محمد رويانيان و عليه حكم كميته انضباطي نوشته شده بود.

 

بعد از اين اتفاق سعيد شيريني با حضور در جمع هواداران اين تيم، به آنها قول داد باشگاه پرسپوليس تمام توان خود را براي بازگشت يك امتياز كسر شده به كار گيرد.

 

از طرفي در آن تاريخ خبر استعفاي رويانيان روي خروجي سايت‌ها آمد. مديرعامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد از حكمي كه‌ به‌طور همزمان با كسر امتياز از اين باشگاه صادر شده بود، گفت: «به خاطر ظلمي كه در حق پرسپوليس شده، 48 ساعت پيش استعفايم را به هيات مديره و مسوولان مربوطه دادم و تا زماني كه در اين موضوع تعيين تكليف شود، به باشگاه نخواهم رفت.»

 

رویانیان در ادامه صحبت‌هايش گفته بود: «سوال من از آقايان اين است اگر هم علي دايي در بازي با داماش تخلف كرده، چرا از پرسپوليس امتياز كسر كردند؟ شايد اين آقايان به خاطر احكامي كه صادر كرده‌اند تحت فشار باشند.»

 

اما دوم آبان ماه دادرس يكي از اعضاي كميته استيناف طي مصاحبه‌اي اعلام كرد: «نامه اعتراض پرسپوليسي‌ها مبني به اعتراض كميته انضباطي در ارتباط با كسر امتياز به دستمان نرسيده است.»

 

در حال حاضر هشت روزي از ابلاغ حكمي كه كميته انضباطي به دست پرسپوليسي‌ها رسانده گذشته اما هنوز نامه اعتراض مسئولان اين باشگاه به دست مسئولان كميته استيناف نرسيده تا در مورد كسر امتياز پرسپوليس تشكيل جلسه داده و تصميم بگيرند.

 

اگر طبق قانون هر تيمي فقط يك هفته فرجه داشته باشد تا اعتراض خود را تقديم كميته استيناف كند، بنا بر قانون، اعتراض پرسپوليسي‌ها قابل بررسي نيست و شايد براي هميشه بايد قيد امتياز كسر شده را بزنند.

 

البته اگر پرونده كسر امتياز پرسپوليس هم در كميته استيناف بررسي شود با توجه به هجمه‌اي كه در مورد احكام كميته انضباطي وجود دارد و برنگرداندن امتيازات باشگاه‌هايي كه پيش از اين امتيازاتشان كسر شده بود بعيد به نظر مي‌رسد اعتراض پرسپوليسي‌ها به جايي برسد و به زودي در جدول مسابقات شاهد لحاظ شدن امتياز منفي مقابل نام پرسپوليس خواهيم بود.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها