کد خبر: ۱۷۷۵۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
سرمربی مس کرمان گفت: «شاید خداحافظی مجیدی دلیل خاصی دارد.»

598؛ پرویز مظلومی بعد از تساوی یک بر یک تیمش در دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: «بازیکنان ما خوب بازی کردند و اگر کمی خودباوری داشتیم با کسب هر 3 امتیاز از زمین بیرون می‌آمدیم. مثل بازی‌های گذشته موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم اما از آن استفاده نکردیم از جمله این که پنالتی را از دست دادیم. این نشان می‌دهد فشار روحی و روانی روی بازیکنان ما زیاد بوده در حالی که لیاقت بازیکنان مس بسیار بیشتر است.»


وی ادامه داد:‌ «اگر در زدن ضربه پنالتی دقت می‌کردیم، می‌توانستیم برنده باشیم. من از نتیجه راضی نیستم هر چند خیلی‌ها به ما تبریک می‌گویند که مقابل استقلال و تماشاگرانش توانستیم یک امتیاز بگیریم و نبازیم. این خودش برای تیم ما خوب است اما به دست آوردن 3 امتیاز دور از دسترس نبود.»


سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: «بازیکنان ما در طول بازی موفق بودند و در 90 دقیقه استقلال 2 موقعیت بیشتر نداشت که یکی از آنها را با استفاده از اشتباه فردی بازیکنان ما به دست آورد و به گل رسید و دیگری را هم در نیمه نخست دروازه‌بان ما گرفت. به هر صورت از بازیکنان تیم خود و هواداران کرمانی که تا اینجا آمده بودند نهایت تشکر را دارم.»


مظلومی با اشاره به خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: «بسیار متاسفم که فرهاد مجیدی با این شرایط خداحافظی کرد. نمی‌دانم چه مسئله‌ای پیش آمده که موجب این تصمیم شده است. شاید اتفاقی افتاده و او حق داشته این تصمیم را بگیرد اما من بسیار تاسف خوردم بازیکنی با محبوبیت فرهاد مجیدی می‌توانست بیشتر در کنار استقلال باشد و هوادارانش را بیش از این‌ها خوشحال کند.»


وی در مورد اینکه مجیدی در زمان او نیز از استقلال خداحافظی کرده بود تصریح کرد: «مجیدی در زمان ما خداحافظی نکرد بلکه مشکلی داشت و از تیم رفت. شاید اکنون هم مشکلی داشته که این تصمیم را گرفته است البته من در جریان نیستم و امیدوارم اتفاقی که آن سال برای من افتاد در این فصل برای استقلال رخ ندهد.»


سرمربی مس کرمان درباره تساوی‌های پیاپی این تیم و عملکرد خط دفاعی مس اظهار داشت: «به نکته خوبی اشاره کردید. ساختار دفاعی ما امروز بسیار خوب کار کرد و بازیکنان از همان مقابل دروازه استقلال کار دفاعی را آغاز می‌کردند به همین دلیل بود که فرصتی به استقلال ندادیم. باید نهایت تلاش خود را به کار ببریم و از شرایط فعلی خارج شویم.»


مظلومی تاکید کرد: «مس تیم پرقدرتی در فوتبال ایران است و باید شرایطی ایجاد کنیم که این تیم به روزهای اوج خود بازگردد. وضعیت تیم امیدوارکننده است، البته زمانی که من مسئولیت را پذیرفتم بسیاری ناامید بودند و حاضر نبودند به کرمان بیایند اما من به خاطر مس و هواداران این تیم آمدم و اگر همه از جمله مسئولان باشگاه و هیئت فوتبال دست به دست هم دهند می‌توانیم نتیجه بگیریم. مس توانایی مالی و امکانات حرفه‌ای خوبی دارد.»


وی در مورد تشویق شدنش از سوی هواداران استقلال نیز گفت: «از آنها تشکر می‌کنم. فکر نمی‌کنم هواداران استقلال مظلومی را فراموش کنند. من برای آنها خالصانه زحمت کشیدم و تا جایی که می‌شد خدمت کردم. من این‌گونه نبودم که اگر جام‌های زیادی به دست آوردم بخواهم پشت آن پنهان شوم و برای هواداران سینه سپر کنم.»


سرمربی مس درباره حضور پیدا نکردنش در کنار زمین و محول کردن این وظیفه به آتیلا حجازی نیز گفت: «وقتی هواداران استقلال به من احترام می‌گذارند. من هم برای احترام به آنها این کار را انجام دادم.»
تسنيم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها