کد خبر: ۱۷۷۴۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
استقلال با فرهاد مجیدی هم دچار بیماری کمبود مهاجم بود چه برسد بدون او که بودنش آرامش خیالی بود برای امیر قلعه نویی!

598؛ امیر قلعه نویی از اول فصل به دلیلی که خواص می دانند به آرش برهانی پیله کرد و کار را به جایی رساند که حضورش در استقلال آنقدر تشریفاتی شده که در بی مهاجم ترین روز استقلال هم می رود به سفر دوبی و نبودنش هم با استقبال کادر فنی مواجه می شود!

 

این حکایت آرش برهانی است. از دیگر مهاجمان استقلال فرهاد مجیدی همین چند ساعت قبل خداحافظی کرد و رفت تا به خاطره ها بپیوندد. حالا استقلال است و بحران بیش از همیشه مشهود کمبود مهاجم.

 

سیاوش اکبرپور سوای معدود گل هایی که می زند گره گشای خط حمله نیست. استقلال مهاجم باثبات تری می خواهد و سیاوش با نمایش های چند خط در میانش نمی تواند کمکی به خط حمله استقلال بکند.

 

مهدی نظری هم با گلی که هفته قبل مقابل دروازه و از روی خط شش قدم به هدر داد ثابت کرد که هنوز خیلی کار دارد تا بتواند دردی از دردهای تهاجمی استقلال را کم کند.

 

تکلیف برهانی هم که مشخص است. او نیم فصل اول لیگ را با گلزنی آغاز کرد اما در اولین کنفرانس مطبوعاتی چنان به چالش کشیده شد که تا به امروز نتوانسته مثل سابق باشد.

 

حالا استقلال با کمبود مهاجم مواجه شده. محمد قاضی تنها گزینه ای است که برای امیر قلعه نویی می ماند. قاضی اما به تنهایی نمی تواند بار خط حمله را به دوش بکشد. این مهاجم متحول شده به دلیل بازی فیزیکی خود همواره در معرض خطر آسیب دیدگی قرار دارد.

 

در این میان با نزدیک شدن به نیم فصل این رقابت ها صحبت هایی درباره خرید مهاجمان جدید به گوش می رسد که باید آنها را جدی گرفت. غیر از درخواست استقلال برای جذب آرش افشین از سپاهان که با پیشنهاد غیر رسمی معاوضه با برهانی هم همراه شده نام های دیگری هم به گوش می رسند.

 

اولین نام مطرح شده فرزاد حاتمی است که با فولاد و حسین فرکی به مشکل خورده و از بازگشت به کانون توجهات استقبال می کند. هر چند اولین مانع بزرگ برای بازگشت او علی فتح الله زاده است که حاتمی در چند مصاحبه بسیار به او توهین کرد.

 

بعد از او رضایت امیر قلعه نویی هم شرطی است جدی. هر چند شنیده ها حاکی از وساطت سید مهدی رحمتی برای این انتقال دارند که هم مدیر و هم سرمربی استقلال هر دو به او علاقه دارند و شاید به او نه نگویند.

 

اسم امین منوچهری هم مطرح می شود که در استقلال روزهای خوبی نداشت اما همواره از این تیم به نیکی یاد می کند. منوچهری یکی از نام های مطرح شده است که البته هنوز مشخص نیست چقدر برای بازگشت به استقلال شانس دارد.

 

رضا عنایتی هم که همیشه علاقه خود را برای پیوستن به آبی ها کتمان نمی کند و با توجه به درخشش او در نیم فصل اول و البته رابطه خوبی که با قلعه نویی دارد کم شانس نیست.

 

هر چند میلاد میداودی به وسیله امیرخان از استقلال دک شده، ولی او هم علاقه خود را برای بازگشت به تیم محبوبش اعلام کرده. البته طبق آخرین اخبار قلعه نویی تمایلی به جذب وی ندارد.

 

اما نام پنجمی که همیشه مطرح می شود ادینیوی مس کرمان است که امیر علاقه فراوانی به او دارد. این مهاجم در فصل اخیر خیلی درخشش نداشته اما امیر آنقدر به او اعتقاد دارد که ریسک جذبش را هم به جان بخرد.

 

از دو مهاجم خارجی تستی هم سخن به میان آمده که فعلا جدی نیست. به هر حال استقلال مهاجم می خواهد. شما کسی را دارید.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها