کد خبر: ۱۷۷۴۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۸ آبان ۱۳۹۲
رييس سازمان بسيج مستضعفين: اينك كه وليده هاي شيطان و حلقه به گوشان استعمار، زمزمه ي شوم دور شدن از لعن كفار و ترك مرگ بر استكبار را آغاز كرده اند، پاسخ آنان را با زبان سرور آزادگان بدهيم و محرّم و صفرمان را از پيام او پر كنيم.
به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج؛ سالروز شهادت ميثم تمار در تقويم كشور به عنوان روز بسيج مداحان نامگذاري شده است كه همايش مدّاحان بسيجي و يادواره ي شهيد والامقام محمدرضا تورجي زاده در اصفهان برگزار و پيام سردار نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين به اين همايش نيز قرائت شد.
در اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
سلام بر پيامبر اعظم و فرزندان پاكش صلوات الله عليهم اجمعين، قائمين به عدل و قسط و مناديان آزادي.
و سلام بر شما محبّان و رهروان آن پرچمداران بزرگ حقيقت در تمامي تاريخ.

اجتماع نوراني عزيزاني كه دو عنوان برجسته و بي نظير ذاكر اهل بيت عليهم السلام و بسيجي را با هم دارند آن هم در چنين روزي، اجتماعي بسيار الهام بخش است.

انتخاب سالروز شهادت ميثم تمّار، شخصيّتي كه هر دو صفت ذاكر اهل بيت عليهم السلام و بسيجي بودن را در اوج خود دارد، نه تنها نشانگر هوشمندي و حسن سليقه ي شما عزيزان بلكه بيانگر اوج آمادگي بسيجي براي فداكاري در راه بيان حقيقت است.
و چه حقيقتي بالاتر از ولايت كه در اوج عشق ورزي، اطاعت و پيروي اش كنيم و با نورانيتش، ظلمات را در هم شكنيم.
و كدام حقيقت والاتر از برائت دشمن كه با شجاعت، انزجارش را فرياد زنيم و با صلابت، ابهّت پوشالي اش را در هم شكنيم.
و اين راهي است كه ميثم تمّارها پيمودند و شهيد تورجي ها و مدّاحان بزرگ شهيد آن را ادامه دادند و اينك نوبت ماست.

اينك كه بوي كربلا به مشام مي رسد، خود را آماده ي لبّيك كنيم و نداي هل من ناصر اماممان را با تكرار شعار جاودانه اش "هيهات منّا الذلّه" پاسخ گوييم.

اينك كه وليده هاي شيطان و حلقه به گوشان استعمار، زمزمه ي شوم دور شدن از لعن كفار و ترك مرگ بر استكبار را آغاز كرده اند، پاسخ آنان را با زبان سرور آزادگان بدهيم و محرّم و صفرمان را از پيام او پر كنيم. كه "الا و ان الدعي بن الدعي قد ركزني بين اثنتين بين السلة و الذلة و هيهات منا الذلة".

هان اي عزيزان؛ 35 سال فرياد زديم كه اهل كوفه نيستيم تا اماممان تنها بماند و اينك وقت آزمايش بزرگ فرا رسيده است. شمر دوران امان نامه ي خود را به سوي ما دراز كرده است تا ببيند كه در خط عبّاسيم يا نه؟!

بيدار باشيم بيدار، هشيار باشيم هشيار و اولين قدم در اين زمان احياي امر به معروف و نهي از منكر است و روزهايي كه بايد از آن براي احياي اين فريضه استعانت جست و برترين امر به معروف و نهي از منكر را اقامه كرد، كه " افضل الجهاد كلمه الحق عند امام جائر".

والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها