کد خبر: ۱۷۷۲۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از بی باک، با نزدیک شدن به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز برخی ها به دنبال ادامه ابراز ارادت خود به آمریکا با وجود تکرار تحریم ها و تهدید ها از سوی سران این کشور، درخواست تحریم و عدم برگزاری راهپیمایی در روز13 آبان را دارند، در این خصوص احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در گفتگو با بی باک اظهار داشت: 13آبان متعلق به شخص یا گروه و جناح خاصی نیست که بشود آن را تحریم کرد، 13آبان را مردم ایران خلق کردند و متعلق به مردم ایران است.

وی بیان داشت:  13 آبان با ریخته شدن خون بسیاری از عزیزان تا امروز زنده نگه داشته شده ، قطعا بعد از این هم توسط بازماندگان شهدا و بقیه ملت ایران همانهایی که راه شهدا را ادامه می دهند، 13 ابان امسال را باشکوه تر برگزار خواهند کرد.

امیر آبادی خاطر نشان کرد: 13 آبان روز مقابله با استکبار و در راس آن آمریکا است، که نشان از استکبار ستیزی  دارد، ملت ایران باید با حضور در میدان اعلام کنند که آمریکا هنوز سرکرده تمام ظلم ها در دنیا است.

نماینده مردم قم تصریح کرد: لانه ی جاسوسی آمریکا 34 سال پیش در تهران تسخیر شد، مشاهده می کنیم که لانه های دیگر جاسوسی آمریکا درکشورهای اروپایی هم وجود داشته که امروزه پرده این خیانت آمریکا کنار رفته ، این نشان از بصیرت ملت ایران دارد که خیلی زودتر از این ها به ماهیت آمریکا پی برده اند، در این بیداری جهانی چطور ملت ایران را  از حضور در راهپیمایی بصیرتی منع می کنند.

ملت ایران از عملکرد خود پشیمان نیستند که نخواهند در راهپیمایی شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: ملت ایرن همیشه نماد در استکبار ستیزی و مقابله با ستم و حق طلبی در دنیا بوده است و ملت های جهان نگاه تحصین آمیزی در این خصوص به ملت ایران دارند ، اقدامی که سالها قبل توسط ملت ایران محقق شد نه تنها تبدیل به الگویی برای ملت های مسلمان شده بلکه یک بیداری در میان بقیه ملت های آزاده چه در اروپا و آمریکا و افریقا شده است حالا که تبدیل به یک الگوی جهانی شدیم باید محکم تر قدم برداریم.

امیر آبادی گفت: آمریکا نشان داد که باز هم نمی توان به او اطمینان کرد، وقتی به هم پیمانان خود خیانت می کند برخی ها چطور فکر می کنند که در مذاکره و رابطه با ایران صداقت به خرج خواهد داد؛ اگر13 آبان جلسه علنی در مجلس نباشد قطعا در مراسم راهپیمایی در شهر مقدس قم در کنار مردم و جوانان قم خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها