کد خبر: ۱۷۷۲۳۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
سایپا نیوز: سازمان خدمات پس از فروش سایپا موفق شد در حوزه قطعات و مجموعه خودرو عنوان صادرکننده نمونه استان تهران را از آن خود کند.

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی سایپایدک، استقبال خوب مشتریان خارجی از خدمات ارائه شده، حجم صادرات قطعات یدکی در سال 91، تداوم بیش از 10 سال حضور در بازارهای صادراتی، تعدد بازارهای صادراتی، کسب گواهینامه‌های کیفی مختلف از موسسات معتبر بین‌المللی، آموزش بهینه کارکنان شرکت و نمایندگان خارج از کشور، سطح توانمندی‌های منابع انسانی، عضویت در انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی صادراتی و در نهایت بسیج کلیه امکانات و توانایی‌های شرکت از جمله عوامل موثر در انتخاب سایپایدک به عنوان صادرکننده نمونه عنوان شده است.
کشورهای حوزه خاورمیانه، آفریقا، آسیای میانه و آمریکای لاتین از جمله بازارهای عمده صادرات سایپایدک می‌باشند و نمایندگی‌های این شرکت در بازارهای عراق، سوریه، ونزوئلا، آذربایجان، سودان، مصر، الجزایر، لیبی، ارمنستان، کامرون، غنا و سنگال، نیجریه و اوکراین فعال می‌باشند.

کسب مقام صادر کننده نمونه استان تهران توسط سایپایدک

سایپایدک ضمن انجام برنامه‌ریزی راهبردی جهت تعمیق حضور خود در بازارهای صادراتی با هدف ارتقاء برند سایپا و نیز ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده توسط شبکه خارج از کشور به مشتری، با همکاری واحدهای تخصصی شرکت، اقدامات متنوعی مانند سفارش‌گذاری، تامین و ارسال قطعات یدکی تحت برند سایپا و استانداردسازی شبکه خدمات پس از فروش را انجام داده است.
همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی ستادی و فنی برای شبکه در محل نمایندگی‌ها و نیز مرکز آموزش سایپایدک، ارائه مشاوره‌های فنی، ایجاد بسترهای لازمه نرم‌افزاری، سفارش‌گذاری، تامین و ارسال ابزار مخصوص و دستگاه عیب‌یاب، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی در بازارهای اصلی و برگزاری همایش نمایندگان خارج از کشور در ایران نیز از جمله اقدامات انجام شده توسط مدیریت صادرات سایپایدک می‌باشد.
سایپایدک سال گذشته نیز موفق به کسب صادرکننده برتر کشور شده بود و امسال نیز به همراه سایپا عنوان صادرکننده ممتاز را از آن خود کرد.
گروه خودروسازی سایپا پیش از این موفق شده بود به عنوان نخستین شرکت خودروساز، عنوان صادرکننده ممتاز را دریافت نماید.
از جمله مهم ترین دلایل انتخاب گروه خودروسازی سایپا به عنوان صادرکننده ممتاز تداوم روند صعودی صادرات، سودآوری در صادرات، خدمات پس از فروش گسترده در خارج از کشور، تعهد مدیریت ارشد سازمان به تحقق اهداف صادراتی جهت کسب جایگاه مناسب و شایسته در بین خودروسازان جهانی، ثبات در سیاست های صادراتی و تاکید بر صادرات سود آور تحت نام و برند ایرانی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها