کد خبر: ۱۷۷۲۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: «ما به داوری دیدارمان با پرسپولیس اعتراض داریم و این موارد را هم به صورت مکتوب به سازمان لیگ و کمیته داوران می‌فرستیم.»

598؛ رستم زندی با اشاره به دیدار راه‌آهن و پرسپولیس گفت: «بازی بسیار خوبی بود و تیم ما سوار بر بازی کار را دنبال می‌کرد اما روی یک اشتباهای که در ابتدای نیمه دوم صورت گرفت پرسپولیس توانست از روی ضربه ایستگاهی به گل برسد. ما اعتراضی به این گل و به ثمر رسیدن آن نداریم، چون کاملاً سالم بود اما اعتراض ما به داوری این دیدار است.»


وی افزود: «در دقیقه 75 بازی سیدجلال حسینی با آرنج به صورت برزای بازیکن تیم ما زد و باعث خونریزی بینی او شد. با اینکه من معتقدم این خطا به عمد بود و حسینی به خواسته خود با آرنج به صورت برزای زد اما داور هیچ خطایی نگرفت. در دقیقه 81 هم پنالتی ما گرفته نشد که این موارد برای ما جای تعجب دارد.»


سرپرست تیم راه‌آهن با اشاره به این موارد خاطرنشان کرد: «ما به داوری این دیدار اعتراض داریم و این موارد را هم به صورت مکتوب به سازمان لیگ و کمیته داوران می‌فرستیم. داوری در دیدارهای ما با فولاد، نفت و پرسپولیس در نتایج‌مان تاثیرگذار بوده و 3 امتیاز را از تیم ما گرفته است. ما از سازمان لیگ می‌خواهیم که به این موارد رسیدگی کند.»


زندی در پاسخ به این سوال که اشتباهات داوری سمت و سو داشته و به عمد بوده است، گفت: «ما نمی‌گوییم عمدی بوده و اتفاقاً کاملاً ناخواسته بوده اما معتقدیم داوران ما ضعف دارند و نیازمند آموزش هستند. مورد دیگری که برای ما جای سوال دارد تغییر داور 24 ساعت قبل از بازی بود و نمی‎‌دانیم که چه شد آقای حاجی‌پور به جای آقای فغانی داور دیدار ما شد.»
تسنيم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها