کد خبر: ۱۷۷۱۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «به عنوان يك استقلالي دوآتيشه از خدايم هست به اين تيم بازگردم.»

598؛ بعد از آسيب‌ديدگي وحشتناكش، حتي خبر بازنشستگي‌ مادام‌العمر او روي جلد روزنامه‌ها مانور داد. خوشبين‌ترين هوادارش هم تصور نمي‌كرد ديگر شوت‌هاي چرخشي‌اش كه شبيه يكي از شخصيت‌هاي كارتوني نواخته مي‌شد، بار ديگر در ليگ‌برتر ايران تكرار شود. همين حرف و حديث‌ها بود كه باعث شد آخر دو فصل قبل از استقلال خارج و راهي آلومينيوم هرمزگان شود.


صحبت از ميلاد ميداودي مهاجم فعلي استقلال خوزستان است؛ بازيكني كه تا به اين هفته از ليگ سيزدهم توانسته خودش را به عنوان يكي از بهترين‌هاي اين تيم جنوبي معرفي كند تا حالا تيم همنام پايتخت‌نشين براي بازگرداندن فوروارد سابقش قلقلك شود. ميلاد اين روزها در استان خودش و با بازيكنان بومي كه اكثرا در ابتداي فصل وضعيتي شبيه خودش داشتند(مبعلي، بختياري‌زاده، كعبي و كلاه‌كج) خوش مي‌درخشد هرچند فراز و نشيب‌هاي زيادي دارند. پيش از بازي ديروز آبي‌هاي اهواز مقابل تراكتورسازي مدعي، با ميداودي همكلام شديم هر چند احتمال دارد در نيم‌فصل راه تهران را پيش بگيرد.


* در روزهايي كه صحبت از جدايي آرش برهاني است، احتمال بازگشتن تو به استقلال اصلا كم نيست و قلعه‌نويي هم نمي‌تواند از يك ميلاد آماده به آساني بگذرد. آيا تاكنون صحبتي با اين مربي داشته‌اي؟
- در جريان اين قضيه نيستم و خودم هم از طريق دوستانم از آن مطلع شدم. تاكنون هيچ‌كسي در اين خصوص با من صحبتي نكرده است و فعلا هم ترجيح مي‌دهم كه حواسم معطوف استقلال خوزستان باشد.


* قلعه‌نويي فصل گذشته و در ميانه‌هاي راه تو را نخواست و مجبور شدي به آلومينيوم بروي و در اين تيم توپ بزني. حالا چطور شده است كه اين روزها صحبت از بازگشتت به استقلال است؟
- فصل گذشته اگر از استقلال رفتم نه به اين خاطر كه امير قلعه‌نويي به من اعتقاد نداشت بلكه شرايطي پيش آمد كه مجبور به جدايي شدم. اميرخان به لحاظ فني قبولم دارد و اگر خاطرتان باشد همان سالي هم كه سرمربي سپاهان بودند، قرار بود به اين تيم بروم ولي در نهايت جرياناتي پيش آمد كه استقلالي شدم.


* با توجه به اتفاقاتي كه در روزهاي آخر حضورت در استقلال برايت رخ داد و باعث شد آن‌طور از اين تيم جدا شوي، آيا تمايل داري كه دوباره به اين تيم بازگردي؟
- همان‌طور كه گفتم فعلا هيچ پيشنهادي مطرح نشده است و اگر هم مطرح شود مسئولان باشگاه در خصوص آينده‌ام تصميم‌گيري مي‌كنند. در خصوص اينكه دوست دارم به استقلال بازگردم يا خير بايد بگويم كه به عنوان يك استقلالي دوآتيشه از خدايم هست به اين تيم بازگردم. از بچگي طرفدار استقلال بودم و حالا هم شاهديد كه در استقلال خوزستان بازي مي‌كنم. هنوز دو هفته به پايان مسابقات نيم‌فصل اول باقيمانده است و اگر قرار باشد پيشنهادي مطرح شود، بعد از اين دو هفته مطرح خواهد شد.


* عملكرد استقلال خوزستان را تا به اين هفته (قبل از بازي ديروز) چطور ديدي؟
- فكر مي‌كنم كه تيم‌مان تا به اين هفته خيلي خوب توانسته است انتظارات را برآورده كند. با اين كه تيم‌مان يك مجموعه تازه‌وارد بود اما خيلي خوب توانست خودش را با شرايط مسابقات ليگ برتر وفق دهد. دنبال اين هستيم تا اين فصل را با حضور در جمع 6 تيم بالانشين به پايان برسانيم و براي رسيدن به اين هدف نهايت تلاش‌مان را مي‌كنيم.


* فكر نمي‌كني اين هدف كمي براي‌تان دور از دسترس باشد؟
- نه، اين پتانسيل را در تيم‌مان مي‌بينم كه بتواند خودش را در جمع 6 تيم ابتدايي قرار بدهد.


* انتقادات از ويسي و بابت بالا بودن ميانگين سني بازيكنان‌تان هم كه همچنان ادامه دارد. در اين خصوص چه صحبتي داري؟
- به غير از سهراب بختياري‌زاده، ساير بازيكنان‌مان 29يا 30 ساله هستند. من نمي‌دانم بر چه اساسي مي‌گويند كه تيم‌مان پير است. بگذاريد آن قدر انتقاد كنند كه خسته شوند. وقتي تيم‌مان پير نيست چرا بايد از اين انتقادات ناراحت شويم و به آنها واكنش نشان بدهيم؟
روزنامه گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها