کد خبر: ۱۷۷۱۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بی‌احترامی به مجید جلالی بی‌احترامی به من است و به خدا قسم آن شعارها از سوی هواداران ما نبود.

به گزارش 598،عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست 4 بر یک استقلال خوزستان مقابل تراکتور‌سازی گفت: تیم ما در 15 دقیقه ابتدایی و قبل از گل تراکتور‌سازی شرایط خوبی داشت. در این مسابقه شرایط جسمانی ما خوب نبود. روز چهارشنبه 120 دقیقه در جام حذفی بازی کردیم و با اتوبوس به همدان رفتیم و بازگشتیم. بازیکنان ما واقعا خسته بودند. چهار گلی که دریافت کردیم روی چهار توپی بود که در اختیار خودمان بود و واقعا شوکه شدیم. در آن شرایط بدنی گل هم زدیم و نزدیک بود به مسابقه بازگردیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه اعضای تراکتور‌سازی از شعارهایی که در این مسابقه داده شد بسیار ناراحت بودند و حتی مدیرعامل این تیم اعلام کرد باید 4 امتیاز از تراکتور‌سازی کسر شود تاکید کرد: هفته قبل که برخی هواداران خوزستانی به تبریز رفته بودند شرایط مناسب نبود. پیش‌بینی چنین اتفاقی را می‌کردیم به همین خاطر قبل از بازی به فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان، استانداری و فرمانداری شهر نامه زدیم و این مسئله را اعلام کردیم که اگر به کسی بی‌احترامی شد ما در این موضوع نقشی نداریم. شما دیدید در 13 هفته گذشته هواداران ما کوچکترین مشکلی نداشتند. اصلا خود من از این برنامه‌ها بدم می‌آید. ما بیشترین لطمه را از داوری خوردیم. بیش از 6 پنالتی برای ما گرفته نشده است و گل تراکتور‌سازی روی خطای هند بازیکن این تیم به ثمر رسید. در این شرایط هم حرفی نزدیم. بی اخلاقی در تیم ما جایی ندارد و حتی لیدر هم در ورزشگاه نداریم که هواداران را هدایت کند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه بهمن روشنایی اعلام کرده بود شعارها از سمت هواداران فولاد خوزستان سرداده شده است اظهار داشت: من نمی‌گویم آنها برای چه تیمی بودند و از فرد خاصی اسم نمی‌برم. روشنایی به آلبرت گریگوریان ناظر فدراسیون آن بخش از ورزشگاه را نشان داد و مشخص شد که آنها هوادار ما نیستند. با توجه به اینکه بازی حساس بود و هواداران زیادی آمده بودند در این بین شیطنت‌هایی شد که مطمئنا این اتفاق از سوی هواداران ما نبوده است.

وی تاکید کرد: من فردی هستم که از کسر امتیاز از تیم‌هایی که هوادارانشان فحاشی می‌کنند استقبال کردم. طرفداران ما در این مسابقه تقصیری نداشتند. مخالف بی‌احترامی هستند. بی‌احترامی به مجید جلالی بی‌احترامی به من است. او مربی قابل احترامی است و به همین خاطر از جلالی معذرت‌خواهی می‌کنم اما به خدا می‌گویم که آنها هواداران ما نبودند. علیه مجید جلالی شعار می‌دادند.«4 سال خدمت، خجالت، خجالت» مشخص است این شعار را هواداران ما نمی‌دهند. از قبل هم گفته بودیم فدراسیون ناظران زیادی برای این بازی بفرستد. ما به هیچ تیمی بی‌احترامی نمی‌کنیم.

ویسی افزود: با کسر امتیاز از تیم‌ها موافقم چون این فوتبال را پاک می‌کند اما اگر 4 تماشاگر یک گوشه بنشینند و بخواهند شعار بدهند که منتسب به آن تیم هم نباشند اگر امتیاز کسر کنیم مسئله لوث می‌شود. با توجه به اینکه دیدار ما و تراکتور‌سازی رایگان بود هر کس از هر جایی می‌تواند به ورزشگاه بیاید.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد دیدار تیمش در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس گفت: خوشبختانه در این مدت تعطیلی فرصت خوبی برای ریکاوری و بازگشت مصدومانمان داریم. شرایط دیدار با پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی با سایر مسابقات فرق می‌کند. اینکه ما چون مقابل تراکتور‌سازی 4 گل خوردیم و این نتیجه بخواهد مقابل پرسپولیس تکرار شود یک فکر واهی است. ما با تمام قدرت به مصاف پرسپولیس می‌رویم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. کلاه‌کج به احتمال 60 تا 70 درصد به این مسابقه می‌رسد. چند مصدوم دیگر هم داریم که آنها را نیز به امید خدا شرایط مسابقه را پیدا می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها