کد خبر: ۱۷۷۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۰
رئيس پليس امارت دبي اعلام كرد بعيد مي‌داند كه انقلاب‌هاي منطقه به كشورهاي حاشيه خليج فارس و امارات برسد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، «ضاحي خلفان» شب گذشته در مراسم افطاري باشگاه مطبوعاتي دبي كه در مركز همايش‌هاي مركز تجارت جهاني دبي برگزار شد، وقوع انقلاب‌هاي منطقه در كشورهاي خليج فارس را بعيد دانست.

بنا بر گزارش پايگاه خبري اليوم السابع، رئيس پليس دبي در اين خصوص گفت: دلايل ناآرامي‌هاي ايجاد شده در منطقه عربي ويژگي خود را دارد و نمي‌توان آن را به همه كشورهاي خليج [فارس] تعميم داد.

اين مقام پليس دبي همچنين گفت: اين انقلاب‌ها به كشورهاي خليج [فارس] مانند امارات عربي متحده كشيده نمي‌شود؛ اماراتي كه سران سياسي آن تلاش خود را مي‌كنند تا بهترين حالت رفاه و فرصت شغلي و آموزش رايگان و درمان و مسكن را براي شهروندان فراهم كنند.

وي در ادامه مدعي شد: سران خردمند امارات از هر نيازمندي حمايت مي‌كنند و براي توسعه و آزادي تمام تلاش خود را به كار مي‌گيرند و به عقيده من ميزان وفاداري [مردم] به [دولت] امارات بيش از 95 درصد است.

خلفان در حالي اين سخنان را مطرح مي‌كند كه چندي پيش پليس اين كشور براي سركوب پيشاپيش مردم معترض و هرگونه فراخواني براي اعتراض، قانوني را تصويب كرد كه بر اساس آن فرد مدنظر تا 10 سال به حبس محكوم مي‌شود.

بر اساس اين قانون، اعلام اخبار و شايعات در شبكه‌هاي اجتماعي اينترنتي مانند فيس‌بوك و توييتر جرم محسوب مي‌شود و تا 10 سال حكم حبس در پي دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها