کد خبر: ۱۷۷۰۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۴     ۰۶ آبان ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از بازی در پست هافبک چپ ناراحت نیستم و دوست دارم برای رسیدن به تیم ملی در هر شرایطی بجنگم.

598: پژمان نوری درباره ملاقات روز گذشته‌اش با صادق درودگر مدیرعامل ملوان، شرایط خودش، دیدار با مس و ... صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

 

*: روز گذشته با صادق درودگر مدیرعامل ملوان ملاقات و روبوسی کردی. آیا اختلافات گذشته را کنار گذاشته‌اید؟

 

من اختلافی با کسی ندارم و هنوز هم به حرف‌های گذشته‌ام اعتقاد دارم. روز گذشته امیر قلعه‌نویی از من درخواست کرد با درودگر صحبت کنم که در این بین یک‌سری صحبت‌ها بین ما رد و بدل شد. تا حالا در زندگی‌ام به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام اما باز هم تاکید می‌کنم به مسائلی که قبلا گفته بودم اعتقاد دارم  و دیگر نمی‌خواهم به گذشته برگردم.

 

*: با این موضوع که گفته می‌شود استقلال با چاشنی شانس مقابل فولاد خوزستان پیروز شد، موافق هستی؟

 

نه، در این بازی خیلی با تجربه بازی کردیم. به نظرم شوتی که بازیکن خارجی آنها به تیر دروازه ما زد تنها بدشانسی‌شان بود. نیمه دوم باید از گل‌هایی که زده‌ بودیم دفاع می‌کردیم به همین خاطر  بازی را کنترل کردیم.

 

*: شرایط استقلال در آستانه بازی با مس چگونه‌ است؟

 

خدا را شکر پس از پیروزی مقابل فولاد به جمع مدعیان بازگشتیم. از فردا (سه‌شنبه) به فکر بازی با مس کرمان هستیم تا بتوانیم با گرفتن امتیازات بازی‌های عقب افتاده به بالای جدول برسیم. به نظرم جنگ قهرمانی بین تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان است.

 

*: به قهرمانی استقلال در لیگ امیدوار هستی؟

 

چرا که نه. ما تیم خوبی هستیم و این توانایی را داریم که بتوانیم قهرمان شویم، مگر اینکه مصدومیت‌ها بخواهد اذیت‌مان کند چون در این چند وقت مصدوم شدن بازیکنان واقعا تیم را اذیت کرده است.

 

*: 2 بازی است که استقلال تنها یک گل دریافت کرده ولی به نسبت فصل گذشته آمار خط دفاعی خوب نبوده است. فکر می‌کنی دلیل این موضوع چه چیزی بوده است؟

 

چند دیدار است که ساختار دفاعی استقلال بهتر شده است. البته در این فصل واقعا بدشانس هم بودیم و بهترین گل‌ها را از حریفان دریافت کرده‌ایم! در کل روند تیمی ما خیلی بهتر شده و فاز دفاعی ما عملکرد بهتری داشته است. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

 

*: از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟

 

پیش از این هم گفتم زمان می‌برد تا در تیم جدید جا بیفتم. تلاش زیادی می‌کنم که رفته رفته بتوانم به استقلال کمک کنم.

 

*: بهتر نیست در پست خودت یعنی هافبک دفاعی بازی کنی؟

 

شرایط تیم به شکلی است که باید دفاع چپ بازی کنم. از این بابت هم ناراحت نیستم، چون مهم این است که تیم موفق باشد و به آن چیزی که می‌خواهد برسد. در مجموع دوست دارم برای رسیدن به تیم ملی در هر شرایطی بجنگم.

 

*: به تیم ملی اشاره کردی. برخی منتقدان می‌گویند کارلوس کی‌روش توجهی به لیگ ندارد. واقعا این طور است؟

 

پیش از این توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شده‌ام و می‌دانم چقدر به مسائل تیم ملی حساس است. هر مربی برای خودش عقیده‌ای دارد. کارنامه کی‌روش خیلی خوب بوده و باید از او حمایت کنیم.

*: درباره دعوت بازیکنان دورگه و یا ایرانی‌الاصل به تیم ملی توسط کی‌روش چه صحبتی داری؟

 

از چه لحاظ؟

 

*: بعضی از منتقدان تیم ملی دعوت این بازیکنان را اشتباه و موجب عقب ماندن فوتبال ایران می‌دانند.

 

به هر حال آنها ایرانی هستند. اگر بازیکنی می‌تواند به تیم ملی کشورش کمک کند باید فضا را طوری آماده کنیم که به ایران بیاید و به کشورمان خدمت کند. این بازیکنان به زور که وارد ایران نشده‌اند و با میل باطنی خود آمده‌اند. آنها نشان دادند مملکت خودشان را دوست دارند. فرقی نمی‌کند بازیکن ایرانی چه نژادی دارد و اگر می‌تواند کمک کند بهتر است به تیم ملی دعوت شود.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها