کد خبر: ۱۷۶۹۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۶ آبان ۱۳۹۲
هافبك استقلال گفت: «قهرمانی نیم فصل از اهمیت بالا برخوردار نبوده و همه تیم ها خود را برای قهرمانی در آخر بازی ها آماده می کنند.»

598؛ تیم فوتبال استقلال تهران جمعه شب در حالی با شکست فولاد صدرنشین جایگاه خود را در جدول بازی ها ارتقا بخشید که می تواند با توجه به جدال های عقب افتاده خود در بازی ها، چشم به روزهای آتی داشته و نیم نگاهی نیز به کورس بالانشینان داشته باشد. علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص شرایط آبی پوشان گفتگویی را انجام داده که می خوانید:


* پیروزی خوبی مقابل فولاد بدست آوردید، فکر می کنی این روند ادامه داشته باشد؟
- خب ما قبل از این بازی هم شرایط بدی نداشتیم و می توانستیم حتی با نباختن به نفت و نبود یک سری بدشانسی ها این روند را پیش از این هم داشته باشیم. خوشحال هستم که توانستیم با این برد در کورس قهرمانی قرار بگیریم و در ریل پیروزی قرار بگیریم.


* تیم فولاد را چطور دیدی؟
- البته تیم فولاد مجموعه خوب و یکدستی است که در این مدت اخیر تغییرات زیادی در ترکیب خودش نداشته و نتایج خوبی هم گرفته است. آقای فرکی مربی کاربلدی است و خوب به چم و خم کار در ایران آشناست و من فکر می کنم که تیم ایشان مقابل استقلال نمایش خوبی داشت و موقعیت های خوبی را هم خلق کرد. در واقع فولاد به تجربه بالای بچه های ما باخت و ما توانستیم با اهرم تجربه برتری مان را به این تیم دیکته کنیم.


* فکر می کنی استقلال بتواند به کورس قهرمانی برسد ؟
- خب همیشه اینطور بوده که قهرمانی نیم فصل از اهمیت بالا برخوردار نبوده و همه تیم ها خود را برای قهرمانی در آخر بازی ها آماده می کنند، به نظرم ما مجموعه خوب و یکدستی داریم که امیدوارم با هماهنگی که در ادامه بدست می آوریم به قهرمانی بازی ها که شایسته استقلال است برسیم.


* در بازی با فولاد از اواسط نیمه دوم به میدان رفتی و هواداران هم استقبال خوبی از آن کردند.
- من همیشه خدا را بابت لطف هایی که به من داشته شکر می کنم. من بعد از سال ها دور بودن از شرایط حرفه ای و دوری از استقلال به تیم محبوبم برگشتم و در تمام این مدت حتی بیشتر از انتظارم هواداران به من محبت داشته اند. می توانم بگویم که حالا دیگر مخالفی در بین آنها ندارم و همه با لطفی که دارند حامی ام هستند. امیدوارم با تمام تلاشی که می کنم و اعتمادی کادرفنی به من دارند، بتوانم به این همه لطف و محبت پاسخ بدهم.


* روز سه شنبه هم که به مصاف مس می روید.
- این بازی از نظر من بازی سختی است چرا که مسی ها در مقابل ما از انگیزه بالایی برخوردارند و با توجه به نتایجی هم در هفته های اخیر گرفته اند، تمام تلاش خود را می کنند تا از استقلال امتیاز بگیرند. علاوه بر این تیم مس پرویز مظلومی را روی نیمکت خود دارد که مربی استقلال بوده و به خوبی با فضای استقلال آشناست. ما باید با تمام توان و هوشمندی به میدان برویم تا بتوانیم با پیروزی مقابل این تیم نوار پیروزی مان را ادامه بدهیم و هرچه زودتر به کورس قهرمانی بازی ها برسیم.
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها