کد خبر: ۱۷۶۸۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۶ آبان ۱۳۹۲
دروازه بان ثابت پرسپولیس موفق شد با واکنشی خارق‌العاده توپ بهادر عبدی را با نوک انگشتانش به بیرون از چارچوب دروازه هدایت کند.

598؛ پرسپولیس در مصاف با راه‌آهن روز سختی را پشت سر گذاشت و در نهایت روی ضربه کاشته استثنایی خلعتبری به هر سه امتیاز بازی رسید.

 

قرمزها به ویژه در طول ۱۰ دقیقه پایانی این مسابقه به شدت تحت فشار بودند و دو، سه موقعیت کلیدی روی دروازه آنها خلق شد. با این حال خوش‌شانسی و البته درخشش نیلسون باعث شد تا دروازه این تیم کماکان بسته باقی بماند.

 

روی یکی از خطرهای وحشتناک تیم میزبان، نیلسون موفق شد با واکنشی خارق‌العاده توپ بهادر عبدی را با نوک انگشتانش به بیرون از چارچوب دروازه هدایت کند. این همان توپی بود که در نهایت به تیر دروازه قرمزها خورد و به زمین برگشت.

 

روی این موقعیت هنر گلر برزیلی پرسپولیس در صحنه آهسته پخش شده از تلویزیون به وضوح آشکار بود و اصلا همین رفلکس کم‌نظیر باعث شد بهادر در پایان بازی نیلسون را فراتر از آسیا معرفی کند.

 

این قبیل واکنش‌های بین‌المللی تفاوت بزرگ نیلسون با یکی مثل علیرضا حقیقی است؛ دروازه‌بانی که بعد از حضور در برابر پدیده شاندیز و دریافت تنها یک گل(!) ابراز امیدواری کرده بود دایی به پاس این نمایش خوب از او بیشتر در ترکیب اصلی استفاده کند.

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها