کد خبر: ۱۷۶۶۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
روزنامه مصری الوفد به نقل از منابع آگاه گزارش داد که 25 وکیل مصری مسئولیت دفاع از رئیس جمهور این کشور را در جریان محاکمه وی به عهده خواهند داشت

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «الوفد»، یک مصر منبع آگاه مصری تأکید کرده که «علی کمال» عضو سابق شورای کانون وکلا و رئیس کمیته حقوقی گروه اخوان المسلمین، به عنوان هماهنگ کننده کل هیأت دفاع «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده این کشور شامل حدود 25 وکیل وابسته به جریان های سیاسی مختلف خواهد بود.

با وجود اینکه الوفد تأکید کرد که این خبر تاکنون تایید نشده اما احتمالا «محمد سلیم العوا» مشاور سابق رئیس جمهور برکنار شده، ریاست هیأت دفاع از مرسی را به عهده بگیرد.

منبع دیگری در کمیته حقوقی گروه اخوان المسلمین گفت که در روزهای گذشته جلسه ها و دیدارهای گسترده ای برای تدوین طرح دفاع از مرسی و رهبران متهم نهاد ریاست جمهوری پیشین مصر و گروه اخوان المسلمین، برگزار شده و قرار است در روزهای آینده ادامه یابد.

«علی کمال» هماهنگ کننده هیأت وکلای مرسی گفت، کار تشکیل کمیته به پایان رسیده اما بعد از درز اطلاعاتی مبنی بر اینکه مرسی با محاکمه خود و حاضر شدن در دادگاه مخالف است، بعید نیست فعالیت کمیته هر لحظه به حال تعلیق درآید.

قرار است اولین جلسه محاکمه مرسی و شماری از معاونانش و گروه اخوان المسلمین 4 نوامبر (13 آبان) آینده در پرونده معروف به حوادث (کاخ ریاست جمهوری) به اتهام تحریک طرفدارانش به قتل تظاهرکنندگان مخالف خود مقابل کاخ ریاست جمهوری در دسامبر 2012 که در جریان آن شماری کشته و یا زخمی شدند، آغاز شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها