کد خبر: ۱۷۶۶۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
مدیرعامل پرسپولیس که به شدت موقعيت خود را پس از اعلام استعفايش در خطر مي‌بيند با حضور در تمرينات سرخپوشان به بهانه ديدار از ايتام و نيازمندان نشان داد که کماکان براي نشستن روي صندلي مديريتي پرسپوليس‌ بي‌تاب است.

598؛ ما براي استعفاي مديران ورزشي به خصوص فوتبالي‌ها بيش از آن که ما را به تامل وادارد، ياد و خاطره داستان چوپان دروغگو را برايمان تداعي مي‌کند! روايتي نه چندان اخلاقي اما در خور حال و روز مديران فوتبالي اين مرز و بوم. شايد روز اولي که خالق اثر چوپان دروغگو قلم به تحرير اين داستان مختصر اما آموزنده زد تصور نمي‌کرد که داستانش در ابعاد مختلف تا اين اندازه کاربرد داشته باشد.

 

* بزم يا رزم؟

محمد رويانيان در اقدامي عجيب و غريب اواخر هفته گذشته براي چندمين بار دم از استعفا زد. خبري که خيلي زود دهان به دهان چرخيد تا در فاصله کمتر از چند ساعت به تيتر اصلي تمامي رسانه‌هاي نوشتاري و گفتاري بدل شود. موضوعي که واکنش‌هاي متعددي را نيز داشت. اعم از موافق و البته مخالف.

 

اما نکته‌اي که در لابه‌لاي تمام حواشي موجود رخ مي‌نمود، موضع‌گيري دو پهلوي اعضاي هيئت مديره سرخپوشان بود. در شرايطي که تصور مي‌شد اعضاي مذکور به حمايت از مديرعامل مستعفي خود بپردازند، از قول آنها نقل شد که تکليف رويانيان در جلسه آتي اين هيئت يعني روز سه‌شنبه هفته جاري مشخص خواهد شد، و فعلا بايد رويانيان را کماکان مديرعامل پرسپوليس‌ دانست.

 

واکنش‌هايي که البته چندان به مذاق رويانيان خوش نيامد تا مدير عامل مستعفي با چرخشي 180 درجه‌اي تمامي اخبار و واکنش‌هاي مربوط به استعفايش را زير سئوال ببرد.

 

رويانيان در پاسخ به استقبال شفاهي اعضاي هيئت مديره در خصوص استعفايش گفت: «اينجا جنگ نيست، فوتبال يک بازي است. فوتبال به نظر من يک بزم است نه جنگ. شما هنوز رزم و جنگ نديده‌ايد، هر وقت آن را ديديد درباره ساير چيزها مثل ترقه و جنگ صحبت کنيد.»

 

* کي داده، کي گرفته

مديرعامل پرسپوليس‌ در شرايطي دليل اصلي استعفايش را حکم کميته انضباطي عليه سرخپوشان عنوان مي‌کند که منابع آگاه از مشکلات اقتصادي به عنوان دلايل استعفاي مديرعامل پرسپوليس‌ سخن به ميان مي‌آورند.

 

با تمام اين تفاسير محمد رويانيان که بهتر از هر فرد ديگري مي‌داند که استعفايش در شرايط فعلي چيزي جز يک حربه تبليغاتي نيست در جمعي دوستانه پس از آن که تمامي حرف و حديث‌هاي پيرامون اين موضوع را به شوخي تشبيه کرده در توجيه اين اقدام چند باره خود عنوان مي‌کند: «استعفا مانند مهريه است، چه کسي داده و چه کسي گرفته است.»

 

* همه چي شوخي بود

برداشت‌هاي اوليه از اظهارات اعضاي هيئت مديره پرسپوليس‌ در خصوص استعفاي رويانيان حکايت از استقبال اين اعضا از اتفاق رخ داده داشت. موضوعي که خيلي زود زنگ خطر را براي مديرعامل مستعفي به صدا درآورد تا محمد رويانيان يک بار ديگر به تجديدنظر در خصوص تصميم خود بپردازد.

 

رويانيان در بخشي از انتقاد خود از اظهارات اعضاي هيات مديره گفت: «فکر مي‌کنم از رفتن من خيلي خوشحال شدند يا شايد هم با حرف‌هايشان با من شوخي کرده‌اند. اما آقايان بدانند من در حاشيه کار مي‌کنم، چون پرسپوليس نبايد عقب بيفتد.»

 

رويانيان که به شدت موقعيت خود را پس از اعلام استعفايش از مديرعاملي پرسپوليس‌ در خطر مي‌بيند با حضور در تمرينات سرخپوشان به بهانه ديدار از ايتام و نيازمندان نشان داد که کماکان براي نشستن روي صندلي مديريتي پرسپوليس‌ بي‌تاب است. اين‌که برخلاف او، اعضاي هيئت مديره پرسپوليس‌ چندان طبعي شوخ و روحيه لطيف ندارند!

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها