کد خبر: ۱۷۶۵۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
فردی که با پاسخ منفی سرمربی پرسپولیس برای کمک کردن به وی روبرو شده بود، وی را تهدید کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ یکی از مشکلات و مصائب علی دایی بودن این است که همه از او توقع کمک مالی دارند و هر از گاهی هم او را مجبور به انجام این کار می کنند.

 

روز گذشته و در ساختمان سازمان لیگ شخصي كه خود را فوتباليست قديمي و از هم‌دوره‌هاي همايون بهزادي معرفي كرد، از مقابل آسانسور تا زماني كه دايي سوار اتومبيل خود شد، سايه به سايه وي حركت كرد.

 

مرد ماجراي مورد بحث مدعي بود كه از مازندران خود را به تهران رسانده و از علي دايي تقاضاي كمك مالي داشت. جالب بود كه شهريار را موظف مي‌دانست كه حتما بايد به وي كمك كند و اگر اين كار را نكند، مي‌رود و به همه مي‌گويد كه از علي دايي پول خواستم و او درخواستم را رد كرد.

 

گفتني است كه علي دايي روزانه و در هر جايي كه حاضر شود، به تعداد فراوان با چنين افرادي مواجه مي‌شود كه خواسته‌هاي مالي دارند. در روزهايي كه افراد طلبكار، حتي با چك و سفته قادر به وصول حق قانوني خود از بدهكاران‌شان نيستند، افرادي مانند مردي كه ديروز سراغ علي دايي آمده بود، طوري رفتار كرد كه آدم را ياد نقش «كيوون» در «شب‌هاي برره» مي‌انداخت كه از مردم تقاضاي پول مي‌كرد و مي‌گفت: «پول زور وَدِه»

 

در نهايت علي دايي پس از پرداخت پول قبض «پارك‌بان»، ميدان شيخ بهايي را به سمت ورزشگاه شهيد درفشي‌فر ترك كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها