کد خبر: ۱۷۶۳۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۴ آبان ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس علی دایی را یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران خواند و توهین به او را محکوم کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ قاسم دهنوی هنوز نتوانسته آن طور که بايد و شايد خودش را نشان دهد و حتي گفته مي‌شد، از پرسپوليسي شدنش پشيمان است. اين بازيکن در مورد شعار هواداران مشهدی علیه رضا حقیقی و علی دایی، بازی روز یکشنبه پرسپولیس مقابل راه‌آهن سورینت در ورزشگاه تختی، اثرات کسر یک امتیاز از سرخپوشان توسط کمیته انضباطی و ... صحبت های زیر را بیان کرد.

 

* درست است، هفته پيش به بيمارستان رفته بودي؟

- بله، من بيمارستان رفته بودم اما نه براي خودم. يکي از اقوامم را به بيمارستان برده بودم و نمي‌دانم اين خبرها از کجا درآمد. خودم در بيمارستان بستري نشدم.

 

* به هر حال در اين مدت حرف‌هاي ضد و نقيضي در مورد تو شنيده شد؟

- اتفاقا خودم هم زياد از اين حرف‌ها شنيدم. يک روز مي‌گويند، مي‌خواهم از پرسپولیس بروم يا بعضي‌ها مي‌گويند بعد از بازي با استقلال به خاطر فشارهاي روحي و رواني خوب نبودم. من به اين مسائل کار ندارم و با جان و دل کار مي‌کنم. اين انتقادات دور از انصاف است. من انتقاد را قبول مي‌کنم به شرطي که منصفانه باشد.

 

* ولي بازيکنان گفتند تو گفتي کاش در تراکتورسازي مي‌ماندي؟

- من در تمرين با سايه خودم حرف نمي‌زنم. کدام بازيکنان اين حرف را زدند؟

 

* يعني سر تمرين حرف نمي‌زني؟

- من تمام بازيکنان را دوست دارم و با همه سلام و عليک مي‌کنم. فقط با سيدصالحي درد دل مي‌کنم و فقط حرف‌‌هايم را به او مي‌گويم.

 

* پس از آمدن به پرسپوليس پشيمان نيستي؟

- بله، من هيچ مشکلي در پرسپوليس نداشتم و ندارم. مطمئن باشيد من بدون فکر و مشورت کردن تصميم نمي‌گيرم. از آمدن به پرسپوليس راضي هستم و با جان و دل کار مي‌کنم اما بعضي‌ها مي‌گويند، من براي پول بازي مي‌کنم اما خدا شاهد است که با تمام وجود براي پيراهن پرسپوليس بازي مي‌کنم.

 

* در بازی با پدیده هواداران حریف هم علیه رضا حقیقی هافبک مشهدی پرسپولیس شعار سر می‌دادند...

- خوب رضا بچه مشهد نیست و برای حومه مشهد است به خاطر همین علیه‌اش شعار دادند. حقیقی بچه محل شاندیز است و البته هوادارانی که دیروز علیه‌اش شعار دادند بچه محل او نبودند. کلاً مشهدی‌ها بچه‌های حومه را تحویل نمی‌گیرند! فکر کنم به خاطر لهجه شیرین‌شان باشد. (با خنده)

 

* شعار علیه علی دایی هم در ورزشگاه‌ها باب شده و او را رئیس مافیا می‌خوانند.

- این صحبت‌ها ساخته افرادی است که نمی‌خواهند موفقیت پرسپولیس را ببینند. نه تنها علی آقا که هیچ مربی چنین شخصیتی ندارد. کسی که دنبال فوتبال پاک است نمی‌توان گفت که جز مافیا است. نباید این جملات در ورزشگاه‌ها گفته شود و به اسطوره‌ها بی‌احترامی شود.

 

* پرسپولیس یکشنبه باید در ورزشگاه تختی به مصاف راه‌آهن برود این بازی را چطور می‌بینی؟

- به نظر من وقتی می‌گوییم تیمی باید میزبان باشد و از شرایط میزبانی‌اش استفاده کند حداقل باید این امکان را داشته باشد. واقعاً فوتبال بازی کردن در ورزشگاه آزادی به آدم می‌چسبد، چون چمن صافی دارد اما وضعیت زمین تختی افتضاح است. من با چند بازیکن راه‌آهن در ارتباط هستم و می‌دانم خود آنها هم دوست ندارند بازی در این ورزشگاه انجام بگیرد. ضمن اینکه بازهم در این ورزشگاه‌ها هواداران پرسپولیس و استقلال بیشتر از تیم رقیب است.

 

* با این شرایط فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند به قهرمانی نیم‌فصل برسد؟

- ما باید 2 بازی آینده مقابل راه‌آهن سورینت و استقلال خوزستان را ببریم. در این صورت رقبای‌مان بازی‌های سختی را دارند و همه چیز دست به دست هم بدهند تا بتوانیم به امید خدا قهرمان نیم‌فصل شویم البته تمام اینها به خودمان بستگی دارد.

 

* در مورد کسر يک امتياز هم صحبت مي‌کني؟

- به نظر من کسر يک امتياز بي‌انصافي بود. اگر يک امتياز کم شود جايگاه تيم‌ها تغيير مي‌کند. فشار بازي‌ها زياد است و ما براي همين يک امتياز زحمت کشيديم و احتياج داريم. اين مسائل فقط به نفع رقيبان است. با کسر يک امتياز سوم شديم و اميدوارم اين يک امتياز برگردد.

 

* از استعفاي رويانيان خبر داري؟

- اميدوارم با استعفاي رويانيان مخالفت کنند چون به تيم کمک کرده. بايد به رويانيان کمک کنند تا تيم موفق شود.

 

* راستي، شنيدي تراکتوري‌ها ادعا کردند اتفاقات بازي با پرسپوليس عمدي بوده؟

- تازه بعد از 13 هفته يادشان افتاده؟ فقط مي‌خواهند برد ما را لوث کنند. بعد از بازي با سپاهان يادشان افتاده؟! آنها ديدند تنور داغ است و زود چسباندند! مردم بايد قضاوت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها